اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 72 حادثه در طرح نوروزی 1401

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این‌که 47 پایگاه امداد و نجات در نوروز امسال در سطح استان فعال است، گفت : تا کنون نجات‌گران این جمعیت به 72 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 72 حادثه  در طرح نوروزی 1401

داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند کار خود را آغاز کرد و این جمعیت دارای ۴۲ پایگاه  امداد و نجات ثابت ، ۱ پایگاه امداد هوایی ، ۲ پایگاه امداد و نجات موقت ، ۱ تیم توانا خواهر و ۱ تیم واکنش سریع است.

وی  با اشاره به فعالیت ۲۶ تیم عملیاتی در سطح شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان افزود: هر تیم که متشکل از ۱۵ نفر از نجات‌گران  با تجربه جمعیت هستند ، در مدت اجرای  طرح نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

کریمی ادامه داد: افراد حاضر در پایگاه‌های امداد و نجات استان  به صورت ۲۴ ساعته  در پایگاه حضور دارند و در هر پایگاه در هر شیفت ۲۴ ساعته به صورت میانگین ۴ تا ۵ نجات‌گر حضور دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: مرکز فرماندهی و مدیریت عملیات جمعیت در مرکز استان مستقر است و  حوادثی که به شماره ۱۱۲ هلال احمر و یا توسط مرکز عملیات سایر دستگاه‌های امدادی به ما اعلام شود،  امداد‌رسانی لازم توسط نجات‌گران انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود : هزار و ۵۰۰ نجات‌گر و پرسنل با ما همکاری دارند و در پایگاه‌های  این جمعیت خدمت‌رسانی می‌کنند و آمادگی کامل داریم که در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام وظیفه کنیم.

کریمی با اشاره به آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز  فرماندهی و مدیریت حوادث هلال احمر بیان کرد: از ابتدای  طرح نوروزی تاکنون تیم‌های امداد و نجات استان در قالب ۸۶ تیم به ۷۲ مورد حادثه  شامل حوادث جاده‌ای، شهری، برف و کولاک، صنعتی و کارگاهی امدادرسانی کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: میانگین مدت زمان حضور تیم‌های امدادی  از زمان اعلام به مرکز عملیات  تا زمان حضور در صحنه ۱۰ دقیقه است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول