اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

آیت الله رشاد: ری‌شهری از حامیان پایدار نهضت امام خمینی (ره) بود

آیت‌الله رشاد در پیامی رحلت آیت‌الله ری‌شهری را تسلیت گفت و این عالم بزرگوار را مجاهد دوران مبارزات و حامیان پایدار نهضت امام خمینی (ره) دانست.

آیت الله رشاد: ری‌شهری از حامیان پایدار نهضت امام خمینی (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد،رئیس شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه و مسئول پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در پی نامه‌ای رحلت آیت‌الله محمد محدی ری‌شهری را تسلیت گفت. متن این پیام آیت الله رشاد بشرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت صدیق شفیق و دوست دیرین، تولیت آستان مقدس و حوزه‌ علمیه‌ حضرت عبدالعظیم (ع)، حدیث‌پژوه برجسته‌ معاصر، آیت الله محمد محمدی ری‌شهری (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه‌ تاسف و تاثر شدید گشت.

او از سرمایه‌های حوزه‌ علمیه‌ عریق تهران و از اسطوانه‌های علمی پایتخت قلمداد می‌شد. وجود برکت‌نمونش بار دیگر یاد محدثان بزرگ شهرری همچون شیخ کلینی و صدوقین را زنده کرد. افزون بر یکصد اثر علمی، میراث معرفتی او را تشکیل می‌دهد. موسوعه‌ی میزان الحکمه تالیف ماندگار اوست. آیت الله ری شهری از روحانیون مجاهد دوران مبارزات و از حامیان پایدار نهضت امام خمینی و از ارادتمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود .

این­جانب از سوی خود و شورا و دیگر ارکان حوزه‌ تهران، این واقعه‌ مؤلمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) اساتید و طلاب و اهالی پایتخت بویژه شهرری و خانواده محترمش تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت، و برای بازماندگان سوگوار صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.

تغمّده الله بواسع رحمته و حشره مع اولیائه و اسکنه فسیح جنانه.

به زگارش فارسف آیت‌الله ری شهری بامداد امروز در ۷۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

                                                                            

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول