اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان: با برنامه‌ریزی مدون برای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تحقق شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، راهبرد اصلی و محوری همه برنامه ریزی ها و فعالیت ها در سال ۱۴۰۱ در هرمزگان خواهد بود، گفت: با تمام توان و با به کارگیری همه ظرفیت ها و توانمندی های استان در راه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامى تلاش خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان: با برنامه‌ریزی مدون برای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدى دوستى ضمن تبریک سال نو، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، عنوان کرد: همه ما سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با تمام توان در راه تحقق این عنوان و شعار حکیمانه و مدبرانه، تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دولت مردمى ایران قوی به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای فعالیت خود در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت برای خدمت به مردم شریف کشورمان تلاش نموده و اکنون نیز شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، راهبرد اصلی و محوری همه برنامه ریزی ها و فعالیت ها در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در استان هرمزگان، تلاش داشته ایم با برنامه ریزی مدون و دقیق، پیشرفت توأم با عدالت مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامى را در این استان تحقق بخشیم و در ادامه این مسیر، تمامی ظرفیت های هرمزگان برای عملیاتی شدن سیاست و شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، به کار گرفته می شود.

دوستی تصریح کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، راهگشای بسیاری از مسائل جامعه است و هرمزگان با برخورداری از توانمندی های متعدد می تواند در مسیر تحقق این شعار بسیار نقش آفرین باشد.

وی گفت: استان هرمزگان به عنوان قطب اصلی اقتصادی در کشور، سرشار از استعدادهای متعدد در زمینه فعالیت های دانش بنیان و اشتغال آفرین است که شکوفایی آنها در سال ۱۴۰۱ به طور جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زمینه برای توسعه چشمگیر فعالیت های جوانان عزیز در شرکت های دانش بنیان در هرمزگان فراهم و شاهد رونق تولیدات آنها و افزایش اشتغال آفرینی باشیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول