اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۲ میلیون مسافر وارد استان گیلان شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود خودروهای غیربومی به گیلان گفت: در چند روز گذشته بیش از دو میلیون مسافر دارد استان گیلان شدند.

۲ میلیون مسافر وارد استان گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مسافران در گیلان در دو سال گذشته بی سابقه بوده است، اظهارکرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا در کشور، مسافران این فرصت را غنیمت شمرده و به‌ مناطق گردشگری کشور از جمله گیلان حضور یافتند.

وی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود خودروهای غیربومی به گیلان گفت: از ۲۹‌ اسفند تاکنون بیش از ۴۶۰ هزار خودرو دارد گیلان شده است که به نسبت مشابه سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی در این‌حوزه مواجه‌بودیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ارائه خدمات مناسب گردشگری به مسافران افزود: در چند روز گذشته بیش از دو میلیون مسافر دارد استان گیلان شدند.

جهانی از آمادگی ستاد تسهیلات سفر استان گیلان‌ به منظور رسیدگی به وضعیت مسافران خبر داد و بیان کرد: گردشگران برای ورود به گیلان از طریق زمینی، هوایی و ریلی استفاده کردند لذا با توجه به حجم ورود مسافر به گیلان ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا همه امکانات و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات خوب و شایسته به مسافران در استان گیلان ارائه شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا رعایت همه دستور العمل های بهداشتی از سوی اماکن اقامتی و گردشگری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول