اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تصادفات جاده‌ای خطرناک تر از کروناست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تصادفات جاده‌ای خطرناک‌تر از کرونا است؛ برای پیشگیری از وقوع فاجعه در جاده‌ها همچنان به مشارکت مسئولانه مردم نیاز داریم.

تصادفات جاده‌ای خطرناک تر از کروناست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب غزنوی امروز در بازدید از پایگاه سلامت مستقر در پلیس راه زاهدان در نخستین روز سال 1401، اظهار کرد: مهمترین تهدید برای سلامت مردم در تعطیلات نوروز امسال، تصادفات جاده ای است. 

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: خوشبختانه با پوشش گسترده و ضربتی واکسینساسیون کرونا شاهد کاهش موارد ابتلا به این بیماری هستیم و امیدواریم تا با استفاده عموم مردم از ماسک و رعایت فاصله ایمن با دیگران در مسافرت ها و دید و بازدیدهای نوروزی، این روند امیدوار کننده همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان خود را برای پذیرائی از خیل مسافران نوروزی آماده می کند و بر اساس پیش بینی ها تعداد زیادی از هم استانی های عزیز ما نیز قصد مسافرت دارند.

غزنوی بیان کرد: در این شرایط  رعایت ایمنی در رانندگی و توجه کامل به دستورات مجموعه خدوم راهور عامل مهمی در کاهش تصادفات جاده ای است.

وی گفت: در چند روز گذشته حوادث تلخی در اثر تردد خودروهای حامل اتباع غیر ایرانی غیر مجاز در سطح استان اتفاق افتاد ولی بر اساس مشاهدات میدانی با مداخله به موقع استاندار محترم و تشدید فعالیت عزیزانمان در نیروی انتظامی میزان این رفتارهای خطر ساز بشدت کاهش یافته است.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تعداد 360 نفر از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه با کمک 85 دستگاه آمبولانس،  2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس در  62 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری و5 پایگاه سلامت واقع در ورودی شهرها تا پایان نوروز مستقر بوده و در کنار سایر مجموعه های بهداشتی، درمانی و داروئی دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان و ظرفیت در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز هستند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول