اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استقبال گردشگران از جاذبه‌های قشم/ 590 هزار بازدید از سایت‌های گردشگری انجام شد

رئیس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم گفت: در پنج روز گذشته (25 تا 29 اسفند ماه) 592 هزار و 699 بازدید از سایت‌های گردشگری این جزیره زیبا انجام شد.

استقبال گردشگران از جاذبه‌های قشم/ 590 هزار بازدید از سایت‌های گردشگری انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا امری کاظمی صبح امروز با اعلام این مطلب، اظهار داشت: جزایر ناز با 532 هزار و 500 بازدید کننده در جایگاه نخست قرار دارد و پس از آن خلیج دلفین‌های هنگام با 16 هزار و 14 و جنگل دریایی حرا با 14 هزار و 846 بازدید در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی با اعلام اینکه گردشگران قشم در سفر به این جزیره از 22 سایت  و مراکز تفریحی – گردشگری بازدید کردند، ادامه داد: دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، موزه لنج سازی روستای گوران، بندرتاریخی لافت، غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر اماکن پربازدید گردشگران در این ایام بوده است.

به گفته رئیس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم، روحیه مهمان دوستی مردمان جزیره و سایت‌های بی نظیر و کم نظیر گردشگری قشم مهمترین عامل سفر مردم از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی به این جزیره است.

وی یادآور شد: برپایی ورزش‌های متنوع هوایی در جزایر ناز، غواصی و لذت بردن از شگفتی‌های عالم خلقت در زیر دریا به همراه ورزش‌های متنوع روی آب و تفریحات و ورزش‌های ساحلی هم از دیگر دلایل مهم سفر به قشم است.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان و بزرگترین جزیره خلیج فارس با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران این روزها میزبان انبوه مسافران ایرانی و خارجی است که با سفر به این جزیره، از هوای کاملا بهاری و ظرفیت‌های فراوان گردشگری قشم لذت می‌برند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول