اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ظرفیت هتل‌ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: به دلیل استقبال مسافران نوروزی، تمامی ظرفیت هتل‌ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد.

ظرفیت هتل‌ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان صبح امروز در بازدید نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد هتل‌ها و مدارس استان پر است و فقط در یک شب حدود ۱۵ هزار مسافر نوروزی در استان اقامت کردند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، گفت: تمامی تأسیسات گردشگری، داروخانه‌ها، مراکز درمانی، بانک‌ها و ... آماده خدمات‌رسانی هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان ادامه داد: با توجه به فروکش کردن کرونا، شاهد رشد گردشگری و تبدیل این استان به مقصد گردشگری هستیم.

کرم‌زاده، به تدوین طرح جامع گردشگری استان سمنان اشاره کرد و افزود: این طرح تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۱ همراه با ارائه برش شهرستانی ارائه می‌شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از ظرفیت آبگرم برای اجرای طرح گردشگری سلامت استفاده شود.

عباس گلرو با قدردانی از خدمات انجام شده، بیان کرد: با استفاده از ظرفیت آبگرم، دانشگاه علوم پزشکی سمنان و فرودگاه بین‌المللی سمنان، می‌توان زمینه اجرای طرح گردشگری سلامت را فراهم کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض خداقوت به اعضای دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان، از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در پارک ۱۷ شهریور سمنان قدردانی کرد و افزود: تبلیغات دیجیتال نیز می‌تواند نقش مؤثری در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان داشته باشد.

گلرو، وجود زیرساخت مناسب را در جذب گردشگر موثر دانست و گفت: امیدواریم تمامی خدمات ستاد سفر، زمینه افزایش شادی و نشاط را در مردم فراهم کند و حوادث رانندگی کام مردم را در این ایام تلخ نکند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری گردشگری در استان سمنان بالا است، عنوان کرد: مطالبات باید منطقی و معقول باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به تنوع گویش‌ها و لهجه‌ها در استان سمنان اشاره کرد و افزود: زبان، میراث ناملموس و ارزشمند استان سمنان است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول