اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نقش بی‌بدیل رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در تحقق شعار سال/درخشان: ابتدا فرهنگ کار را در استان تقویت کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است که رسانه‌های ما در سال جدید و با رویکرد تحولی به مشکلات اساسی مردم که همانا یکی از آنها بیکاری و مشکل اقتصاد است به خوبی ورود کرده و سرلوحه کار را نیز فرمان نوروزی مقام معظم رهبری قرار دهند.

نقش بی‌بدیل رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در تحقق شعار سال/درخشان: ابتدا فرهنگ کار را در استان تقویت کنیم

امین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمان نوروزی معظم‌له در ابتدای سال اظهار کرد: روی سخن رهبری انقلاب به همه مردم و مسئولان بوده و هیچ دستگاه و نهاد و هیچ قشری نیست که مشمول فرمان نوروزی رهبری نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تولید و اشتغال تنها مربوط به دستگاه‌های اقتصادی و صنعتی و کشاورزی نبوده بلکه نقش مهم و اصلی را دستگاه‌های فرهنگی ایفا می کنند.

درخشان با بیان اینکه یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و دلیل عقب ماندگی‌ها در حوزه تولید و اشتغال ضعف فرهنگ کار است یادآور شد: قبل از آن می بایست فرهنگ کار توسط رسانه‌ها تقویت شود و البته برای تقویت این فرهنگ نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی همه دستگاه‌های فرهنگی استان داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان نقش مهمی در اجرایی کردن فرمان نوروزی مقام معظم رهبری دارند یادآور شد: رهبر انقلاب به فراخور وضعیت کشور تحولات داخلی و بین المللی فرمان‌های نوروزی و شعار سال را صدور و ابلاغ می‌کنند افزود: مطمئناً با رونق روز افزون تولید و به دنبال آن رونق اشتغال می‌توان بر مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن غلبه کرد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌های پویا و فعال و پای کار دارند و باید از این ظرفیت بهترین استفاده را کنیم یادآور شد: امید است که رسانه‌های ما در سال جدید و با رویکرد تحولی به مشکلات اساسی مردم که همانا یکی از آنها بیکاری و مشکل اقتصاد است به خوبی ورود کرده و سرلوحه کار را نیز فرمان نوروزی مقام معظم رهبری قرار دهند.

درخشان در این چرخه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و معرفی جوانان خلاق و مبتکر و ایده‌های آن‌ها را از دیگر رسالت رسانه‌ها در اجرایی کردن و عمل به فرمان نوروزی و شعار سال دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول