اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

عزم قوه قضائیه برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت.

عزم قوه قضائیه برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت.

پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

نوروز ۱۴۰۱ معطر به عطر بهار طبیعت و شمیم اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه فرا رسیده و این امید را در قلب‌ها و جان‌های مستضعفین و منتظرین عالم دو چندان کرده که ورود به سال و قرن جدید شمسی، قرین با پایان فراغ و آغاز وصال و تحقق عدالت جهانی باشد.

ملت عزیز ایرانِ اسلامی طی سال‌های گذشته روز‌ها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، اما مثل لحظه به لحظه‌ تاریخ، با صلابت و عزت از این فراز و نشیب‌ها عبور کرده و امروز در حال گذر از پیچ تاریخی و ورود سرافرازانه به قرن ۱۵ شمسی تبدیل به یک ملت قدرتمند، با تجربه، آبدیده، صبور و عزیز شده است.

در سال جدید‌ که مبتنی بر اقتضائات زمانه و ضروریات کشور از سوی رهبر حکیم انقلاب با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، عزمی جزم و استوار داریم تا در راستای وظایف ذاتی عدلیه با همکاری و هم‌افزایی سایر قوا از امر «تولید» که بحق یک «جهاد» نام گرفته است، از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم و در مقابل هر آنچه که مانع رونق و جهش اقتصاد مولد و اشتغالزا است بایستیم تا از این طریق ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاباسلامى، توطئه‌های دشمنان و عنودان که طی سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای زمین زدن اقتصاد ملی و معیشت مردم فروگذار نکرده‌اند را خنثی سازیم.

همچنین خود را موظف و مکلف می‌دانیم در حیطه مسؤولیت‌ها و اختیارات قانونی خود در دوره تحول و تعالی به ویژه در مقوله‌های ناظر بر احیای حقوق عامه، گسترش عدل، انسداد بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد، صیانت از بیت‌المال و کمک به تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی کشور، بیش از پیش مجاهدت کنیم.

در این فرصت جا دارد خداقوت و آرزوی توفیق برای کارکنان دستگاه قضا داشته باشم که با همه توان و با وجود سختی‌ها و کمبود‌ها سعی داشته اند یک جهاد قضایی را محقق کنند.

سال نو و بهار طبیعت را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و وصحت وسلامت همه را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول