اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ستاد خدمات سفرهای نوروزی در عوارضی تهران-قم مستقر شد

غرفه‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان ری شامل هلال احمر، امداد جاده‌ای، میراث فرهنگی، پلیس راهور و ارتش در عوارضی تهران-قم از امروز بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰ مستقر شدند و تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ به ارائه خدمات می‌پردازند.

ستاد خدمات سفرهای نوروزی در عوارضی تهران-قم مستقر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، در آستانه فرارسیدن سال نو و افزایش میزان سفرهای نوروزی هموطنان، غرفه‌های ستاد خدمات نوروزی شهرستان ری به منظور ارائه خدمات به مسافران، در عوارضی اتوبان تهران-قم مستقر شدند.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، ظهر امروز با همراهی امین بابایی بخشدار کهریزک، هوشنگ اکبری بخشدار خاوران و رؤسای میراث فرهنگی، هلال احمر، پلیس راهور و اداره حمل و نقل جاده ای با حضور در عوارضی اتوبان تهران-قم، از امکانات و آمادگی نیروهای مستقر در این محل بازدید میدانی کرد.

زمانی در این بازدید، فعالیت دستگاه‌های مرتبط با ستاد خدمات نوروزی را بررسی و با توجه به اینکه اتوبان تهران-قم در شهرستان ری محل تردد مسافران ۱۷ استان است، نسبت به ارائه خدمات ویژه به مسافران عبوری از این محور تاکید کرد. 

برپایی سیاه چادر عشایری برای پذیرایی از مسافران 

در راستای ایجاد فضای مناسب گردشگری و آشنایی با آداب و رسوم اقوام ایرانی با همکاری عشایر بخش خاوران ری یک تخته سیاه چادر و به منظور استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی در ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا شد که با پخت نان و آش‌های محلی از مسافران پذیرایی می‌کنند.  

مسافران اردوهای راهیان نور که به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور از پایتخت عازم شهرستان های جنوبی هستند، در محل عوارضی تهران-قم با ارائه خدمات ستاد نوروزی شهرستان ری بدرقه می شوند.

گفتنی است؛ غرفه‌های هلال احمر، امداد جاده‌ای، میراث فرهنگی، پلیس راهور و ارتش با نوآوری در ارائه خدمات سفر، در عوارضی تهران-قم مستقر شده‌اند که ارائه خدمات به مسافران نوروزی از امروز بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول