اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مسافرت‌های دریایی در سواحل جنوبی تقویت می‌شود

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از تقویت مسافرت‌های دریایی در سواحل جنوبی کشور خبر داد.

مسافرت‌های دریایی در سواحل جنوبی تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید علی نازی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسافرت به استان‌های ساحلی به ویژه در جنوب ایران افزایش یافته که در این راستا طرح تسهیل سفرهای دریایی اجرایی شده است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص شناور مسافری برای تردد در مسیر دریایی خبر داد افزود: مسافرت‌های دریایی یکی از طرح‌های گردشگری در استان‌های ساحلی است که در این راستا زیرساخت‌های ایمنی و رفاهی در مسافرت‌های دریایی افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و با توجه به منابع و امکانات در دسترس، زیر ساخت‌های ایمنی و رفاهی در مسافرت‌های دریایی افزایش می‌یابد همچنین با توان و همتی که در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی کشور وجود دارد و تکیه به توان داخلی این مهم انجام خواهد شد.

نازی در خصوص تردد دریایی به جزیره خارگ توضیح داد: در این بازدید زیرساخت‌ها و تردد مسافرت دریایی بررسی و مشکلات و نقاط ضعفی که وجود دارد راهکارهای لازم برای بر طرف شدن آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول