اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی قم افزایش یافت

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: امشب به مناسبت تحویل سال و حضور شهروندان در بقاع متبرکه، ساعات کار اتوبوسرانی قم افزایش می‌یابد.

ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی قم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد صادق زمانی با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و حضور شهروندان اظهار داشت: به همین مناسبت ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم را تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه افزایش داده‌ایم.

وی افزود: با وجود تعطیل بودن این ایام از سال، ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز به صورت صددرصدی فعال است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به حضور شهروندان عزیز در لحظه تحویل سال در حرم مطهر در پایانه های زمزم، مطهری، پارکسوار شرقی و منتظری ناوگان به صورت دپو مستقر شده‌اند تا بتوانیم مشکلات تردد پس از تحویل سال را به حداقل برسانیم.

وی افزود: پیش از لحظه تحویل سال هم ناوگان اتوبوس‌رانی با دو مقصد حرم مطهر و مسجد جمکران آرایش یافته‌اند تا مردم را به این دو نقطه شهر برسانند. 

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول