اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

در آستانه نوروز؛ 70 گروه جهادی در قرارگاه غرب فارس استقرار یافتند

فرمانده سپاه کازرون گفت: 70 گروه جهادی در قرارگاه غرب استان فارس در ایام نوروز 1401 فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

در آستانه نوروز؛  70 گروه جهادی در قرارگاه غرب فارس  استقرار یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک ایام ماه شعبان و عید نوروز بیان داشت: 70 گروه جهادی در ایام نوروز 1401 در زیرمجموعه قرارگاه غرب استان فارس فعالیت خواهند نمود.

وی ادامه داد: در راستای فعالیت های برنامه ریزی شده استانی جهت فعالیت ها گروههای جهادی و تقسیم بندی به چهار قرارگاه، قرارگاه فعالیت گروههای جهادی غرب استان فارس شامل شهرستانهای کازرون، نورآباد، رستم، فیروزآباد، فراشبند و کوهچنار برنامه ریزی شده که مسئولیت فعالیت این گروه‌های جهادی به بسیج سازندگی شهرستان کازرون لحاظ شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون بیان کرد:  خدا را شاکریم که در لباس مقدس بسیج که قاطبه مردم و مسئولین بسیجی هستند و بسیج قلب تپنده در جهت پیشبرد اهداف و امورات و ماموریتی که داریم در جهت دفاع تبیین و عمق بخشی داخلی به محرومین خدمت می نمائیم.

وی با توجه به خدمت به محرومین در کشور اشاره نمود: خدمت به محرومین و مستضعفین یک وظیفه همگانی است  و امروز افتخار داریم در شهرستان انقلابی کازرون 48گروه جهادی در شهرستان و بخش ها و روستاها در ایام نوروز که جزء بهترین ایام برای خدمت هر فردی می باشد، فعالیت می نمائیم و خداوند منان را بابت این فرصت شکرگزاریم.

توکل یادآور شد: فعالیت گروه‌های جهادی در قرارگاه غرب استان عبارتند از فراشبند 7گروه، رستم 11گروه، فیروزآباد 2گروه، ممسنی یک گروه،کوهچنار یک گروه و شهرستان کازرون 48 گروه در ایام نوروز1401 فعالیت خواهند داشت.

وی بیان داشت: اولویت فعالیت 70 گروه جهادی در ایام نوروز ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد بود و برنامه هایی همچون راه اندازی قرارگاه شهرستانی، نهضت خدمت مومنانه،حمایت ها و پشتیبانی ها برای اعزام گروه های جهادی و... را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان هدف از اجرای این چنین برنامه هایی را تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شناسایی وتربیت جوانان مومن انقلابی و خدمات رسانی و تداوم محرومیت زدایی برای مناطق محروم یاد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول