اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زائر سراها در خدمت گردشگران قرار می‌گیرند

مدیرکل اوقاف از ارائه خدمات زائرسراهای استان کرمانشاه به گردشگران خبر داد.

زائر سراها در خدمت گردشگران قرار می‌گیرند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این طرح از  ۲۸ اسفند آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد، اظهار داشت: برپایی خیمه‌های معرفت، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، فروش محصولات فرهنگی، پاسخ به سؤالات شرعی و غرفه سلامت از برنامه هایی است که در این بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: زائران و مسافران نوروزی در امامزادگان استان بویژه امامزادگانی که در مناطق گردشگری هستند می‌توانند از خدمات زائرسرا‌ها و مهمانپذیر‌های جوار امامزادگان استفاده کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در دوازده فروردین ضمن بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، برنامه‌هایی همچون سخنرانی و پخش بیانات رهبر معظم انقلاب و مسابقه فرهنگی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت: در این روز ویژه برنامه قرار دوازدهم برای کمک به خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته شده است.

 وی گفت: این ویژه برنامه در دوازدهم هر ماه به منظور کمک به اقشار نیازمند با توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ و توزیع غذا، اهدای البسه و ... در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول