اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

راه اندازی ۲۴ نوروزگاه در استان البرز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، گفت: ۹ بازارچه صنایع‌دستی و ۲۴ نوروزگاه در سطح استان البرز برپاشده است، از این تعداد دو نوروزگاه در کاخ مروارید و پارک ایران کوچک شهر کرج راه‌اندازی شده است.

راه اندازی ۲۴ نوروزگاه در استان البرز

فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آغاز کار ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی، گفت: با برگزاری آئین پیشواز از میهمانان نوروزی بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا را مدیون زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، با اشاره به مصادف شدن اعیاد شعبانیه با سال جدید باستانی، افزود: سالی که با اعیاد شعبانیه آغاز شده و با عید فطر به پایان می‌رسد بهار درمیانه بهار است و چهره‌های درخشان و مصمم تمام اعضای ستاد خدمات سفر که امروز به دستور استاندار برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی دورهم جمع شده‌اند نویدبخش این سال نکوست.

وی از استقرار ۲۲ پایگاه اطلاع‌رسانی در سرتاسر استان متشکل از اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری، نیروی‌انتظامی و غیره خبر داد و اظهار کرد: بیش از یک صد نوع اقلام تبلیغاتی با تیراژ بالا در قالب نقشه‌های‌ راهنمای گردشگری برای ارائه به مسافران و گردشگران نوروزی چاپ و توزیع شده است.

محمدی تصریح کرد: ۹ بازارچه صنایع‌دستی و ۲۴ نوروزگاه در سطح استان البرز برپاشده است، از این تعداد دو نوروزگاه در کاخ مروارید و پارک ایران کوچک شهر کرج راه‌اندازی شده است.

محمدی برپایی ۳۵ سفره هفت‌سین به همت شهرداری، ۱۴ پایگاه هلال‌احمر، ۲۸ ایستگاه سلامت نوروزی، ۱۰ ایستگاه راهداری و ۲۱ پایگاه امداد و آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول