اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

استمرار خدمات جهاد آبرسانی به روستاییان در نوروز

رییس مرکز جهاد آبرسانی کشور اعلام کرد: خدمات جهاد آبرسانی با همت خیران، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و این مرکز، در نوروز 1401 در بیش از 7 هزار روستای کشور استمرار می یابد تا شاهد تحقق پروژه‌ها باشیم.

استمرار خدمات جهاد آبرسانی به روستاییان در نوروز

میثم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به هدف تشکیل جهاد آبرسانی اظهار داشت: امسال مرکز جهاد آبرسانی  با هدف تسریع در آبرسانی به روستاهای کشور تاسیس شد  تا بتوان در قالب آن از ظرفیت گروه های جهادی  و خیرین در جهت ارتقای شاخص‌های دسترسی به آب شرب کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ، گروه های جهادی  و خیرین با مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در قالب قرارداد همراهی و همکاری تنگاتنگ دارند ، افزود: تلاش ها بر این است تا در یک  برنامه منسجم  سه ساله  به 10 هزار روستای کشور آبرسانی شود.

*جهاد آبرسانی در نوروز هم ادامه دارد

مشاور وزیر نیرو ادامه داد: اکنون شاهد کارگاه عمرانی در زمینه تامین آب سالم روستاهای محروم کشور با اهتمام این مرکز ، خیرین ، گروه های جهادی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع ) هستیم  و در ایام تعطیلات نوروز فعالیت مجدانه استمرار می یابد.

جعفرزاده اظهار داشت : قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که متشکل از سازمان بسیج سازندگی، نیروی زمینی سپاه، نیروی دریایی و قرارگاه خاتم الانبیا است  از دو ماه پیش در قالب قرارداد با وزارت نیرو همکاری دارد و امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن آب سالم و بهداشتی ساکنان روستاهای محروم  را تامین کنیم.

*وقفه‌ای در خدمت رسانی به روستاییان نداریم

این مقام مسئول تاکید کرد: در ایام تعطیلات  نوروز 1401 ناظران مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در محل پروژه های آبرسانی کشور حضور یافته و روند کار را به خوبی نظارت می کنند تا وقفه ای در خدمات رسانی به روستاییان به وجود نیاید.

رییس مرکز جهاد آبرسانی  وزارت گفت :  کشیک‌های  نوروزی این مرکز به صورت مستمر پروژه ها به صورت کمی و کیفی نظارت می کنند و کار و تلاش در این عرصه تعطیل بردار نخواهد بود.

جعفرزاده بیان کرد که در آخرین نشست وزیر نیرو با متولیان تامین آب مناطق روستایی کشور بر تسریع  در انجام پروژه های آبرسانی  روستایی و سایر پروژه ها تاکید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول