اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

2،450 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری تهران منتشر شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دریافت مجوز انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ سهمیه شهرداری تهران به مبلغ 2،450 میلیارد تومان خبر داد.

2،450 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری تهران منتشر شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سیدمجتبی شفیعی درباره انتشار اوراق مشارکت شهرداری تهران اظهار داشت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بودجه کل کشور در انتشار اوراق مشارکت و تأمین مالی پروژه‌های شهری به ویژه پروژه‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، شهرداری تهران موفق به اخذ مجوز انتشار و فروش اوراق مشارکت به مبلغ 2،450 میلیارد تومان شد.

وی افزود: از این میزان، مبلغ 1،500 میلیارد تومان جهت تکمیل و توسعه خطوط متروی تهران می‌باشد که پیش‌بینی می‌گردد احداث بخشی از مسیر و ایستگاه‌های باقیمانده خطوط 6 و 7 مترو و همچنین، بخشی از توسعه غربی خط 4 مترو تا جنت‌آباد با استفاده از منابع مذکور صورت پذیرد.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: 700 میلیارد تومان دیگر نیز به منظور توسعه ناوگان اتوبوسرانی اختصاص یافته که جهت تأمین بخشی از منابع مورد نیاز ورود و بکارگیری 1000 دستگاه اتوبوسِ برنامه‌ریزی شده در سال آتی به مصرف خواهد رسید.

شفیعی افزود: 250 میلیارد تومان مابقی نیز با هدف بازآفرینی محدوده پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منتشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول