اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نماینده ولی فقیه در قزوین:رفتارهای سلیقه ای در مسئولیت ها پذیرفتنی نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: در مسئولیت ها نباید سلیقه ای رفتار شود و باید در این عرصه، تصمیمات مبتنی بر مصالح جامعه اسلامی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین:رفتارهای سلیقه ای در مسئولیت ها پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در آیین تکریم و معارفه فرماندار قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در فاجعه ای که سعودی ها به وجود آوردند و موجب از بین بردن 81 نفر شدند شایسته نبود که بخواهیم در رسانه شیعه ها را تفکیک کنیم چرا که همه آن 81 نفر انسان بوده و از جایگاهی انسانی برخوردار بودند. 

وی افزود: ما اگر بخواهیم پای کار باشیم همه ماموریت ها در قرآن ذکر شده و با کمی تامل در آیات آن می توانیم به بهترین ها برسیم.

امام جمعه قزوین یاد آور شد: باید در پایان مسئولیت از خود پرسید که در تحول بخشی جهت خدمات رسانی به مردم و اقامه دین و توجه به شعائر دینی چه اقدامی انجام دادیم؟

امام جمعه قزوین گفت: قرآن از ما می خواهد که در همه جای شهرهای ما نام و نشان و شعائر و خوبی های  دینی نشان داده شود.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: ما باید در انجام مسئولیت های خود تقوا پیشه کنیم که تقوا در اینجا به معنای گره گشایی از کار مردم، اقامه قسط و ماندن پای اصول و ارزش های اخلاقی و قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: نباید از پست و مقام خود برای دفاع از ظالم و پایمال کردن حق مظلومان استفاده شود بلکه باید از مسئولیت دانش حقوقی خود به منظور خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول