اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پیام تسلیت رئیس‌جمهور و مسئولان در پی درگذشت حجت‌الاسلام محسن شفیعی

رئیس جمهور و جمعی از مسئولان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت الاسلام شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور و مسئولان در پی درگذشت حجت‌الاسلام محسن شفیعی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، محمد مخبر معاون اول و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت الاسلام شفیعی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را تسلیت گفتند.

* پیام آیت الله رئیسی رئیس ‌جمهور

آیت الله رئیسی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت فرزند آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با برادر شهیدش را مسالت کرد.

* پیام محمد مخبر معاون اول رییس جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حضرت آیت‌الله حاج سیدعلی شفیعی

نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

درگذشت جانگداز فرزند فرهیخته، دانشمند و خدمتگزارتان حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را به محضر حضرتعالی، مردم شریف و حوزه های علمیه و دانشگاهیان استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای این چهره برجسته دینی و علمی، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با برادر شهیدش و برای جنابعالی و سایر بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مسألت دارم.

* پیام سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور

باسمه تعالی
و ما کان لنفسٍ أن تموتَ الا باذن الله کتاباً مؤجلاً 

درگذشت روحانی متخلق، فاضل، دلسوز و انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را خدمت اساتید، دانشجویان، مردم خوزستان و به ویژه والد ماجد ایشان حضرت آیت الله شفیعی نماینده محترم مجلس خبرگان  تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای خانواده گرامی و دیگر بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و میهمانی بر سر سفره نبی مکرم صاحب شعبان المعظم مسئلت می‌کنم.
فرَوحٌ و رَیحانٌ و جنّتُ نعیمٍ

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول