اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تحویل ۳۵ واحد مسکونی محرومین در خنداب

فرمانده سپاه ناحیه خنداب گفت: در سال جاری بیش از ۳۵ واحد مسکونی برای ولی‌نعمتان انقلاب در شهرستان خنداب به بهره‌برداری رسیده است.

تحویل ۳۵ واحد مسکونی محرومین در خنداب

به گزارش خبرگزاری فارس از خنداب عبدالله قهاری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی این شهرستان؛ اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج در اجرای پروژه‌ها امیدآفرینی و بازگشت امید به مناطق محروم است که خوشبختانه در طی این سال‌ها شاهد برکات آن در روستاها و مناطق محروم هستیم.

وی افزود: جهادگران بسیجی با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم در راستای رفع فقر و محرومیت در دورافتاده‌ترین نقاط روستایی خدمت‌رسانی می‌کنند و علاوه بر اینکه با خدمات خود امید را در بین مردم احیا می‌کنند روحیه و فرهنگ جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی را ترویج می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب با اشاره به گروه‌های جهادی فعال این شهرستان گفت: در سطح شهرستان خنداب ۷۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی، اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، نهضت کمک مؤمنانه، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب خدمت‌رسانی می‌کنند.

قهاری با اشاره به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی خنداب، بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان خنداب بیش از ۵۰ صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده و بیش از ۶۰۰ نفر در این صندوق‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند و در سال جاری بیش از ۱۶۵ اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای نهضت کمک مؤمنانه و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری تاکنون بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان خنداب تهیه و توزیع شده و در ایام نوروز نیز بسته‌هایی تدارک دیده شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه خنداب با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۵ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در شهرستان خنداب به بهره‌برداری رسیده، گفت: همچنین ۴۵ پروژه عمرانی شامل کانال‌کشی، جدول‌گذاری به طول ۱۷۰۰ متر،  قنوات، آب‌رسانی شرب و کشاورزی، خانه عالم و سایر پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سال جاری انجام شده است.

قهاری خاطرنشان کرد: امروز به برکت اعیاد مبارک شعبان و با حضور محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی برنامه‌هایی از جمله گل‌باران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح ۵ واحد مسکونی به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های متولی، افتتاح استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای سیردر به همت جهادگران بسیجی و گروه جهادی شهید حججی روستای سیردر و مشارکت اهالی روستا با حجم ۷۰۰ متر مکعب، اجرای ۳ کیلومتر لوله‌گذاری جهت انتقال آب چشمه‌های پیرامونی جهت ذخیره در استخر با هدف احداث ۳۰ هکتار باغ انگور و ۷۰ هکتار کشت محصولات زراعی و تحول اقتصادی در روستا و بازدید از سایر پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب انجام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول