اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: دولتمردان در مقام کار و پاسخگویی باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در این دولت جدید همه باید در مقام کار و پاسخگویی باشند و دفتر نماینده ولی فقیه هم در کنار دولت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان: دولتمردان در مقام کار و پاسخگویی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار حجت.الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم معارفه‌ امام جمعه جدید بیجار بااشاره به فرمایشات بزرگان دین، اظهار داشت: انسان هیچگاه نباید خود را بالاتر و بهتر از دیگران بداند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: در این دولت جدید همه باید در مقام کار و پاسخگویی باشند و دفتر نماینده ولی فقیه هم در کنار دولت خواهد بود.

وی از امام جمعه جدید بیجار خواست تا سه اصل وحدت نیروهای ارزشی و آحاد افراد انقلابی، امیدبخشی در بدنه افکار عمومی و آرامش آفرینی در جامعه را سرلوحه کار قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: همچنین همفکری با علما و نخبگان، توجه ویژه به نظرات دلسوزان و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان، توجه و ارتباط با قشر جوان و تازه نفس، ارتباط سازنده با آحاد جامعه و در دسترس بودن و تعامل سازنده با مسئولان اجرایی باید مد نظر امام‌جمعه باشد.

فرصت حضور افراد بومی شایسته در مناصب مدیریتی بیجار فراهم شود

امام‌جمعه جدید بیجار نیز گفت: از مدیران و مسئولان می‌خواهم با تعامل و برنامه‌ریزی شرایط حضور افراد بومی شایسته را در مناصب سیاسی و اداری فراهم نمایند. 

حجت الاسلام علی خورشیدی‌اظهر اضافه کرد: جامع‌نگری را در اصل برنامه‌های خود قرار خواهم داد.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ رسانه‌ای قرار داریم افزود: نباید در هیچ شرایطی از مسائل فکری و اعتقادی غفلت کنیم.

وی افزود: از مدیران و مسئولان می‌خواهم با تعامل و برنامه‌ریزی شرایط حضور افراد بومی شایسته را در مناصب سیاسی و اداری فراهم نمایند.

امام جمعه بیجار افزود: برنامه من تقویت فرهنگ عمومی با تقویت جبهه انقلاب و استفاده از نخبگان در همه عرصه.های برای ساماندهی فعالیت‌های مردمی است.

وی بر ضرورت وجود بانک اطلاعاتی پیرامون تعداد بیکاران و شاغلین شهرستان تاکید کرد و گفت: مطالبه گری، دفاع از حقوق عامه، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و پیرو خط امامین انقلاب، تقویت فرهنگ عاشورایی و توجه به فرهنگ مهدویت و مسائل قرآنی شهرستان را دنبال خواهم کرد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام علی مرادی تقدیر و حجت‌الاسلام علی خورشیدی به عنوان امام جمعه جدید بیجار معرفی شد.

خورشیدی قبل از این سمت، به عنوان امام جمعه دندی در استان زنجان فعالیت داشت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول