اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارائه خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در نوروز

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از ارائه خدمات بیمه سلامت در ایام نوروز خبر داد.

ارائه خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در نوروز

سعید فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از استمرار خدمات بیمه سلامت در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با مراجعه به میز خدمت اداره‌کل بیمه سلامت استان، ادارات بیمه سلامت شهرستان‌ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. 

وی با اشاره به امکان بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در این ایام گفت: بیمه‌شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری باسامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس  http://eservices.ihio.gov.ir/esc‏  و از طریق سایت بیمه سلامت استان به آدرس https://hm.ihio.gov.ir  خدمات لازم را در تعطیلات نوروز دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان تاکید کرد: سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت قابلیت‌هایی از جمله احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، عکس، جنسیت، سن، صندوق بیمه‌‏ای و تاریخ اعتبار، مشاهده اعضای خانوار و تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه و نیز مشاهده تمام نسخ و ریز نسخه شامل خدمات تجویزی و ارائه شده را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به بیمه شدگان است خاطرنشان کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت به ویژه مسائل مرتبط با نسخه نویسی الکترونیکی، نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول