اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسیر ورودی تمام اماکن تاریخی و گردشگری مرودشت باز است

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان مرودشت گفت: مسیر ورودی تمام اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت باز است و مشکلی در تردد و عبور و مرور مردم خودروها وجود ندارد.

مسیر ورودی تمام اماکن تاریخی و گردشگری مرودشت باز است

محمدتقی قلعه نویی در گفتگو با خبرگزاری فارس در مرودشت با بیان اینکه آب و هوای این شهرستان بسیار مطبوع و دل انگیز است، گفت: ستاد تسهیلات سفر  شهرستان مرودشت مقدمات لازم جهت پذیرش میهمانان و گردشگران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت فراهم کرده و آماده پذیرش و هر گونه خدمات رسانی است.

وی افزود: پیش بینی می شود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۸۰ هزار گردشگر و میهمان نوروزی از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت به ویژه تخت جمشید دیدن کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه مسیر ورودی تمام اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت باز است و مشکلی در تردد و عبور و مرور مردم خودروها وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان برای جلوگیری از هرگونه تخریب و نا امنی مسیر ورودی آثار تاریخی تخت جمشید فقط در شب چهار شنبه سوری به مدت یک شب مسدود و بلافاصله صبح روز بعد باز شد و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش فارس، تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب از جمله آثار تاریخی و سد درودزن، بهشت گمشده، تیره باغ  و روستاهای دشتک و کندازی از جمله مراکز تفریحی و تفرجگاهی و همچنین امامزادگان جلیل القدر بویژه سلطان ولایت .صفی الدین محمد و ایوب نبی از اماکن مذهبی و زیارتگاهی هستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول