اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم از مسوولان در رفع مشکلات معیشتی و اشتغال انتظار دارند

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه مردم از مسوولان در رفع مشکلات معیشتی، نسل جوان و اشتغال انتظار دارند گفت: محور مقاومت با محوریت ایران اسلامی به توفیقات بسیاری دست یافت.

مردم از مسوولان در رفع مشکلات معیشتی و اشتغال انتظار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اشاره به ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) اظهار کرد: رسیدگی به مستضعفان مورد تأکید انقلاب اسلامی است و با وحدت، وفای به عهد و نیکوکاری می توان دستگیر نیازمندان شد و با جامعه پردازی به سوی ظهور پیش رفت. 

وی گفت: کسانی که در قضیه اوکراین فریادشان درآمد آیا واکنشی برای شهادت ۸۱ نفر در عربستان داشتند و رسانه های آنها مطالبی برای آنها نوشتند و این حادثه را محکوم کردند و این امر نگاه دوگانه غرب و غربگرایان به حقوق بشر را نشان می‌دهد و جنایت‌های رژیم روبه‌افول آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود را محکوم می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: بزرگترین رویداد ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات بود و از مسؤولان انتظار داریم بدون هیچ بهانه‌ای مشکلات معیشتی مردم نسل جوان، اشتغال، مسکن را حل کنند و با ناهنجاری‌ها و مفاسد فرهنگی و اجتماعی مبارزه کنند و در جهت رفاه مادی و معنوی اقدامات شایسته انجام دهند.

وی بیان کرد: محور مقاومت با محوریت ایران اسلامی به توفیقات بسیاری دست یافت و طی روزهای گذشته در کمتر از ۴۸ ساعت سه ضربه محکم به رژیم صهیونیستی وارد شد و لانه شرارت آنها در اربیل کردستان عراق توسط نیروهای سپاه پاسداران ضربه وارد شد و تیم تروریستی که برای تاسیسات هسته‌ای فردو بود با هوشیاری نیروهای امنیتی، منهدم شد و حملات بی امان به مراکز حساس سایبری بود.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف دهه مهدویت در شهرستان قدس و مشارکت دانش‌آموزان در اجرای این برنامه‌ها در ادامه افزود: برنامه‌های آموزشی در سال جدید حضوری برگزار خواهد شد و لازم است خانواده‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول