اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، ضرورت دارد شهروندان توصیه‌های پلیس در راستای پیشگیری از سرقت را رعایت کنند.

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی مروتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و حضور گسترده مردم در مراکز خرید، ضرورت دارد شهروندان توصیه های پلیس در راستای پیشگیری از سرقت را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: حمل پول نقد حین حضور در خیابان ها و مراکز تجاری ممکن است سارقان را به طمع اندازد لذا سعی کنید حتی‌المقدور به‌جای پول از کارت های بانکی استفاده شده و همواره مراقب کیف دستی و اشیاء همراه خود باشید.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: همچنین خالی بودن منازل در این ایام و در نوروز فرصت را برای سارقان منزل مهیا می‌سازد لذا برای پیشگیری از آن، لازم است شهروندان قبل از خروج از منزل از بسته بودن همه درب‌ها و پنجره‌ها اطمینان حاصل کرده و نسبت به تهیه قفل‌های مناسب و ایمن اقدام کنند.

مروتی خاطرنشان کرد: پارک خوردو و موتورسیکلت در مکان‌های امن و استفاده از تجهیزات ایمن برای وسایل نقلیه از دیگر مواردی است که باید مدنظر مردم عزیز قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول