اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اخلاص در خدمت به مردم از ویژگی‌های آیت‌الله علوی گرگانی بود

جانشین فرمانده انتظامی گفت: آیت‌الله علوی گرگانی از جمله شخصیت های علمی حوزه قم بود که سال‌های متمادی از محضر اساتید بزرگ بهره بردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اخلاص تمام علاوه بر درس و بحث و اشتغالات علمی در حوزه علمیه با اخلاص به مردم خدمت کردند.

اخلاص در خدمت به مردم از ویژگی‌های آیت‌الله علوی گرگانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار "قاسم رضایی " در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله "سید محمد علی علوی گرگانی" اظهار داشت: این ضایعه  را در درجه اول به ساحت مقدس امام عصر صاحب الزمان علیه السلام سپس به مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، همچنین به بازماندگان آن فقید از دست رفته تسلیت عرض مینمایم و علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم.

وی افزود: ارتحال عالم پارسا، مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت "آیت الله علوی گرگانی" که عمر شریف خود را در راه ترویج معارف دینی و حمایت از مبانی دین مبین اسلام و تبیین احکام شرعی سپری نمود موجب تأثر گردید.

 رضایی ادامه داد: این عالم ربانی از مراجع تقلید شیعه و از استادان درس خارج فقه و اصول فقه در قم بود و از شاگردان مراجعی همچون سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی، سید محمدرضا گلپایگانی و محمدعلی اراکی کسب فیض کرده بود.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در پایان افزود: خدمات علمی این عالم ربانی به مذهب تشیع و جهان اسلام نمونه بارزی از جهاد و مجاهدت بود و فقدان ایشان ضایعه عظیم برای جهان اسلام خصوصا شیعیان جهان می باشد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول