اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رسانه‌ها پیگیر میزان تحقق شعار سال باشند

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال، گفت: نیاز است بخش رسانه‌ای کشور با توجه به رسالتی که بر عهده دارد خودش وارد کار شود و تیم مسلطی را برای پیگیری شعار سال در نظر بگیرد.

رسانه‌ها پیگیر میزان تحقق شعار سال باشند

علیرضا احساندوست، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون تحقق شعار سال با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در خصوص مساله تولید خاطرنشان کرد: معتقدم با روی کار آمدن دولت سیزدهم، سمت و سوی سیاست‌ها و اقدامات به سمت مانع‌زدایی از تولید و هموار کردن مسیر برای تولید رفته است. 

وی با تاکید بر اینکه یکی از موانع جدی تولید در کشور قواعد و رویه‌های بروکراتیک نامناسبی است که بر اجزای وزارتخانه‌های ذی‌ربط حاکم است، تصریح کرد: افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید را دارند با این موانع مواجه‌اند و مصوبه اخیر دولت برای فرصت محدود صدور مجوزها اقدامی حائز اهمیت است.

احساندوست خاطرنشان کرد: نیاز است مجموعه عوامل اقتصادی دست به دست هم بدهند تا فعالیت‌های اقتصادی و گلوگاه‌های مانع تولید را شناسایی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نیاز است مجموعه دولت برای سیاست‌های اعلامی از سمت رهبر معظم انقلاب به‌صورت قرارگاهی اقدام کنند، عنوان کرد: چنین اقدامی در جهت رصد و پایش فعالیت‌ها و اتاق فرمان اجرایی شدن سیاست‌ها مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: اگر قرار باشد مانند سال‌های گذشته با سیاست‌های اعلامی از سمت رهبر معظم انقلاب درون نظام‌های اداری رفتار شود، اتفاق خاصی در کشور نخواهد افتاد.

رسانه‌ها پیگیر میزان تحقق شعار سال باشند

احساندوست با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال بیان داشت: نیاز است بخش رسانه‌ای کشور با توجه به رسالتی که بر عهده دارد خودش وارد کار شود و تیم مسلطی را برای سال در نظر بگیرد تا از کارشناسان به‌صورت جدی مطالبه و پیگیری کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند اهرم فشار خوبی برای نظام اداری کشور در بخش اجرای سیاست‌ها باشند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تشکیل کارگروه‌های تخصصی کار را پیش ببرند یعنی اگر رسانه‌ها به بخش‌هایی که دارای خلا است وارد شوند، به سیستم اداری کمک خواهند کرد. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول