اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با کمک‌ دلسوزان ورزش اصفهان گلیم خودمان را از آب کشیدیم

رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان گفت:از لحاظ مالی اگر بخواهیم بودجه‌های دولتی را در نظر بگیریم که صفر بوده، اما خوشبختانه کسانی در اصفهان هستند که دلسوز ورزش‌اند و با کمک آن‌ها توانستیم گلیم خودمان را از آب بکشیم.

با کمک‌ دلسوزان ورزش اصفهان گلیم خودمان را از آب کشیدیم

سلمان قاضی‌عسگر، رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان، در خصوص عملکرد هیات در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: علی‌رغم شرایط کرونا و خشکی زاینده‌رود، سال خوبی را در رشته قایقرانی طی کردیم، توانستیم شهرستان‌ها را به صورت ویژه فعال کنیم.

وی ادامه داد: کلاس‌های مربیگری، آموزشی،۲ دوره مسابقات قهرمانی استان در شهرضا و ۲ دوره در نجف‌آباد برگزار شد.

قاضی عسگر با بیان این که هیات قایقرانی شهرستان ورزنه را در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی کردیم، افزود: همچنین به هیا‌ت‌های شهرستان‌ها قایق‌های آموزشی تحویل داده شد تا بتوانند سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، فعالیت‌هایشان را چند برابر کنند.

رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ در رشته رفتینگ و در انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تیم بانوان اول و آقایان دوم شدند و هر دو برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که قرار بود سوم تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ این مسابقات در کشور ترکیه برگزار شود، عنوان داشت: شورای برون مرزی تشکیل شد، موافقت فدراسیون انجام شد، اسپانسر هم جذب کردیم، بلیط‌ها هم خریداری شد برای اعزام، تمام این‌ها را هیات اصفهان انجام داد.

قاضی عسگر در همین خصوص ادامه داد: طی ایمیلی از سمت فدراسیون قایقرانی ترکیه، به دلیل جنگ اوکراین و روسیه این مسابقات کنسل شد و مجبور شدیم بلیط‌ها را کنسل کنیم و نزدیک به ۴۰ میلیون تومان متضرر شدیم، بعید می‌دانیم بتوانیم از فدراسیون جهانی یا فدراسیون ترکیه این پول را مطالبه کنیم.

رئیس هیات قایقرانی اصفهان خاطر نشان کرد: به هرحال نامه اعتراض‌آمیز را به فدراسیون جهانی رفتینگ ارسال کردیم، اگر مسابقات بعدی که در خرداد ماه هست برگزار شود، همین تیم اعزام خواهد شد.

وی در خصوص سایر افتخارات قایقرانی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم برگزار شد که خانم‌ها و آقایان مقام دوم را کسب کردند و تیم قایقرانی لوازم ورزشی سپاهان در لیگ برتر به مقام اول دست پیدا کرد.

قاضی عسگر با بیان این که در بحث پایه مهم‌ترین اقدام، را‌ه‌اندازی هیات‌های شهرستان‌ها بود، افزود: بحث استعدادیابی را بهمن ماه داشتیم که به دلیل شیوع امیکرون، از طرف ستاد کرونا لغو شد، اما این دلیلی بر توقف ما در بحث استعدادیابی نیست، در دریاچه شهربازی ملک‌شهر در اولین فرصت بعد از ایام تعطیل استعدادیابی را خواهیم داشت.

رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان اظهار کرد: در شهرستان‌های نجف‌آباد، ورزنه، سمیرم، شهرضا، گلپایگان و لنجان هم هیات‌ها را در بحث قایق و توسعه زیرساخت فعال کردیم، ان‌شاءالله سال آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی در خصوص مسائل مالی هیات در سال ۱۴۰۰ گفت: از لحاظ مالی اگر بخواهیم بودجه‌های دولتی را در نظر بگیریم که صفر بوده، اما خوشبختانه کسانی در اصفهان هستند که دلسوز ورزش‌اند و این مدت کمک‌های خوبی به ما کردند، توانستیم گلیم خودمان را از آب بکشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول