اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۶۶ زندانی نیازمند از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند

همزمان با میلاد ولی عصر(عج) و در آستانه حلول سال جدید ۶۶ زندانی نیازمند از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند.

۶۶ زندانی نیازمند از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی زندانهای خراسان رضوی، همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد و معسر مالی با کمک ستاد دیه خراسان رضوی از زندانهای استان آزاد شدند.

خدام بارگاه منور رضوی با حضور در زندان مرکزی مشهد و برگزاری جشن میلاد ولی عصر (عج) زندانیانی را که با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان حکم آزادی خود را دریافت کرده بودند با اهداء شاخه گل و هدیه متبرک بدرقه کردند.

سعبد سرباز جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از خیران و مجموعه ستاد دیه گفت: در این مرحله تعداد ۵۲ نفر از زندان مرکزی مشهد و ۱۴ نفر از سایر زندانهای استان با محکومیت جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با بدهی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آزاد شدند و در آستانه سال جدید به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود زندانیان آزاد شده ۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از ستاددیه دریافت کرده اند و مابقی مجموع بدهی نیز از طریق اخذ تسهیلات کم بهره ستاد دیه، گذشت شاکی و پذیرش اعسار تامین شده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول