اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نشست اعضای مجمع مطالبه‌گران با فرماندار اصفهان/ حقوق فرماندار چقدر است؟

فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای مجمع مطالبه‌گران استان اصفهان، گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم، شفافیت دستگاه‌های مختلف است اما برخی از مدیران، کارمندان و نمایندگان مجلس در مقابل آن مقاومت می‌کنند.

نشست اعضای مجمع مطالبه‌گران با فرماندار اصفهان/ حقوق فرماندار چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای مجمع مطالبه‌گران استان اصفهان اظهار کرد: تنها نگرانی من در ایام آخر سال و نزدیک شدن به عید نوروز این است که چگونه وجدانمان آرام می‌گیرد که پدری با دست خالی به منزلش برود من خودم را یک مطالبه‌گر می‌دانم و حق مردم اصفهان را مطالبه می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات مردم در زمینه مسائل اقتصادی اظهار کرد: گروه‌های مختلفی از مردم را برای نظارت بیشتر از دستگاه‌های مختلف و نظارت بر کالاهای اساسی راه اندازی کردیم تا بتوانیم از فساد و یا گرانی‌های بی‌رویه جلوگیری کنیم.

احمدی خاطر نشان کرد: پروژه هوشمندسازی در شهرداری برای پیشگیری از فساد در حال انجام است و ما به جد پیگیر این مسأله در شهرداری هستیم تا ان شاالله از تخلفات پیشگیری کنیم.

حقوق من ۱۵ میلیون تومان است

فرماندار اصفهان گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم، شفافیت دستگاه‌های مختلف و حتی شفافیت مجلس است اما متاسفانه برخی مدیران، کارمندان و یا نمایندگان در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند و بنده همین جا اعلام می‌کنم رقمی که با همه مزایا به حساب بنده واریز شده ۱۵ میلیون و هشتصد و هشتاد و سه هزار تومان است.

وی بیان داشت: نگاه من به حوزه رسانه صرفا انتشار اخبار مربوط به خودم نیست بلکه انتشار اقداماتی است که به انجام رسیده و پاسخگویی در مقابل مطالبات مردمی که رسانه‌ها از مسؤولان پیگیری می‌کنند.

 

در ابتدای این نشست سید امیر هاشمی نژاد دبیر مجمع مطالبه گران استان اصفهان اظهار کرد : مجمع مطالبه‌گران استان اصفهان با هدف نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر حاکمیت فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: این انقلاب با تهدید و جنگ از بین نمی‌رود اما وقتی که مسؤولان از مردم فاصله بگیرند آن روز برای انقلاب زنگ هشدار است.

هاشمی‌نژاد گفت: این هشدارهای شهید بهشتی بود و ما با توجه به این هشدارها و با هدف ایجاد حلقه‌های میانی بین مردم و مسؤولان به صورت فصلی یا ماهانه با مسؤولان نشست‌هایی را برگزار و مطالبات مردم و جامعه را بیان می‌کنیم.

دبیر مجمع مطالبه گران استان اصفهان گفت: درگذشته مطالبه گری به صورت فردی انجام می‌شده اما مجمع مطالبه‌گران با وجود اینکه شش‌ماه است راه‌اندازی شده اما حدود ده کمیته تخصصی از جمله در حوزه  آب، محیط زیست، ورزش، مدیریت شهری و... دارد و مطالبه‌گران در کمیته‌ها به صورت تخصصی مطالبات خودشان را دنبال می‌کنند و در آینده مجامع شهرستان‌های اصفهان را تشکیل خواهیم داد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول