اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیش‌بینی فرهنگ‌سرا برای مسابقات بین‌المللی شطرنج در بیرجند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: شهرداری بیرجند باید فرهنگ‌سرا را برای مسابقات بین‌المللی شطرنج پیش‌بینی کند.

پیش‌بینی فرهنگ‌سرا برای مسابقات بین‌المللی شطرنج در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خاوران، ضمن تبریک اعیاد پیشرو اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در استان اقدام مبارکی بوده و تلاش فراوانی صورت گرفته تا مجوز این کار بزرگ اخذ شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات را نباید تنها از دید اینکه کار ورزشی است، نگاه کرد، تصریح کرد: نگاه ما باید تربیتی، اجتماعی و ورزشی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی مهمانان وارد شده به استان را سفیران فرهنگی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور دانست و یادآور شد: سال‌ها است که دشمن با تبلیغات مسموم تلاش دارد فرهنگ جمهوری اسلامی گسترش پیدا نکند و همیشه چهره جمهوری اسلامی را خشن نشان می‌دهد.

طالبی با بیان اینکه رفتار خوب ما در انتقال فرهنگ نقش مؤثری دارد، ادامه داد: امید است ورزشکاران استان بتوانند سفیران فرهنگی خوبی برای استان و کشور ما باشند.

وی افزود: ما باید مواظب باشیم تیم‌های داخلی فرهنگ‌های مختلف را وارد استان ما نکرده و مسائل اعتقادی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و تست کرونا قبل از ورود به استان از آن‌ها گرفته شود.

طالبی با بیان اینکه شهرداری باید فرهنگ‌سرا را برای مسابقات بین‌المللی شطرنج پیش‌بینی کند، تصریح کرد: همچنین شهرداری باید اتوبوس مورد نیاز و به ویژه اتوبوس گردشگری را برای میهمانان فراهم کند.

وی با بیان اینکه در زمینه سوئیت‌ها با شهرداری انعقاد قرارداد داشته باشید، یادآور شد: شهرداری موظف به همکاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در زمان مسابقات هلال‌احمر وظیفه تأمین پزشک را دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی نیز امنیت در رفت و آمدها را فراهم می‌کند.

طالبی با بیان اینکه مسابقات به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی در صدور مجوزهای شیوه‌نامه بهداشتی همکاری می‌کند.

وی اضافه کرد: نمایندگی وزارت خارجه، اتباع خارجی استانداری و اداره کل اطلاعات نشستی با نماینده ورزش و جوانان دارند و در خصوص هماهنگی مهمان‌های خارجی برنامه‌ریزی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه درخواست سوئیت‌های ظفر را به آموزش و پرورش تحویل دهید و آن‌ها موظف به همکاری هستند،‌ خاطرنشان کرد: درخواست کتبی انعقاد قرارداد برای مجتمع غدیر را به سپاه تحویل تا همکاری‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول