اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

صهیونیست‌ها در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام ماندند

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست جلسه هم‌اندیشی این ستاد گفت: رژیم صهیونیستی در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام مانده است.

صهیونیست‌ها در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام ماندند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد روز چهارشنبه 25 اسفندماه 1400 در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه با اشاره به این که همه مشکلاتی که در جهان اسلام شاهد هستیم، به نوعی با طراحی و برنامه ریزی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است اظهار داشت: یکی از معیارهای سنجش مسلمان واقعی بودن، میزان مقابله و مخالفت با این رژیم غاصب است که در ذهن، عمل و رفتار مسلمانان شکل گرفته است.  

وی افزود: صهیونیست ها با برداشت خاصی که از برتری خود به لحاظ دین، نژاد و غیره دارند، دیگران را به حساب نمی آورند و با استقرار در یکی از نقاط حساس جغرافیایی که می تواند بر جهان اسلام فشار بیاورد، درصدد تسلط بر منطقه و مسلمانان بودند، اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ ترین هدف آنها را که به فراموشی سپردن مساله فلسطین و اشغال این سرزمین بود را به چالش کشید و روز قدس موجب شد، پرونده اشغالگری رژیم صهیونیستی هر ساله مورد واکاوای قرار گرفته و در نتیجه اسرائیل در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام بماند.

رمضان شریف با تاکید بر این که برگزاری روز قدس و آگاهی‌بخشی که در پرتو آن صورت می گیرد، آثار و برکات غیرقابل انکاری داشته است، خاطرنشان کرد: هر سال همزمان با روز قدس، بزرگ ترین راهپیمایی ها و تجمعات در جهان اتفاق افتاده است و همین مساله به‌تدریج شرایط را به نفع مردم مظلوم و مبارز فلسطین تغییر داده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که رژیم صهیونیستی امروز در شرایط خوبی قرار ندارد و امسال فضای روز قدس متفاوت خواهد بود، گفت: مساله فلسطین در همه ابعاد، هم به لحاظ آگاهی بخشی جهانی و هم در کمک رسانی، رو به جلو حرکت کرده است و امروز شرایط به گونه ای شده که خود صهیونیست ها، اعتراف می کنند که دیگر قادر به مقابله با مردم با انگیزه و مصمم فلسطین نیستند و در مقابل آگاهی، توان نظامی و موشک های آنها ناتوان شده اند.

وی با اشاره به نقش ایران و اهمیت روز جهانی قدس، یادآور شد: رسانه های معاند و دشمنان ایران در روزهای اخیر به طور صریح اعلام کردند که ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست، چرا که دانشمندان برجسته ای در حوزه های مختلف دارد و این ادعا که قصد نابود کردن اسرائیل را دارد، قابل تامل است و فقط یک شعار نیست.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای حاضر ضمن تشریح و بررسی وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مراسم  روز جهانی قدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول