اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۳۰ میلیون تومانی داروهای کمیاب از پیک موتوری!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف بیش از ۸۰۰ عدد انواع داروهای کمیاب بیماران اعصاب و روان از یک پیک موتوری خبر داد.

کشف ۳۰ میلیون تومانی داروهای کمیاب از پیک موتوری!

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف بیش از 800 عدد از انواع داروهای کمیاب بیماران اعصاب و روان از یک پیک موتوری در شرق تهران خبر داد.

 سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش قرص های غیر مجاز و همچنین کمیاب بیماران اعصاب و روان، توسط افرادی با پوشش پیک موتوری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی به گشت زنی های هدفمند و کنترل تردد موتورسواران اشاره کرد و افزود: روز گذشته تیمی از ماموران به یک پیک موتوری مشکوک و با توقف این وسیله راننده و ترک‌نشین آن را دستگیر کردند که در بررسی های بیشتر از این وسیله نقلیه 842 عدد داروی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه که کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را 300 میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از قاچاق هر گونه دارو و سایر اقلام ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول