اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عیدانه های خدمت محور شهرداری تهران در راه است/کاروان‌های شادی به مناطق محروم شهر می‌روند

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از ایجاد فضای شاد در کالبد شهر تهران و راه افتادن کاروان های شادی در تمام نقاط شهر به‌خصوص در مناطق محروم خبر داد.

عیدانه های خدمت محور شهرداری تهران در راه است/کاروان‌های شادی به مناطق محروم شهر می‌روند

به گزارش خبرنگار فارس، امین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری این معاونت با اشاره به شروع اعیاد شعبان و همزمانی آن با نوروز ایرانی گفت: شهرداری به این مناسبت سلسه جشن ها و اقداماتی را برای تزریق شادی به جامعه در نظر گرفته است.

وی افزود: عیدانه های شهرداری تهران متنوع و خدمت محور است.

توکلی تاکید کرد:  ایجاد فضای شاد در کالبد شهر و تعبیه فرش گل‌، دعوت میزبانی تهران از گردشگران نوروزی بعد از گذراندن ۲ سال از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را پیش گرفته ایم.

وی خدمات شهرداری در این ایام را در چند محور دانست و گفت: حوزه اول در کالبد شهر است که فضای شادی در نوروز را فراهم‌کند، محور دوم مربوط به خدمات فرهنگی اجتماعی است که سنن و آیین های ایرانی را با بازنمایی نوروز اقوام دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به راه افتادن کاروان های شادی در تمام نقاط شهر  را محور سوم فعالیت ها دانست که بخصوص در مناطق محروم دنبال می شود، همچنین برگزاری جشن نوروز ملل در اراضی عباس آباد و برج میلاد از دیگر برنامه های نوروزی شهرداری تهران خواهد بود.

وی افزود: در این طرح میزبان ۱۰ وزیر فرهنگ کشورهای فارسی زبانان خواهیم بود.

توکلی زاده گفت: برای اقشار خاص نوعی تبعیض مثبت را با تهیه بسته های معیشتی در نظر گرفته ایم، و قرار دادن اماکن ویژه به اقشار خاص و قرارگیری در کنار افرادی که در شادی های عمومی نمی توانند شرکت کنند، و برگزاری جشن های نوجوانانه در راستای اهداف گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های نوروزی شهرداری است، تا شهر ما تبدیل به شهری شاد باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول