اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت‌رسانی ۶ هزار خادم و خادمیار مهدوی به زائران نیمه شعبان

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: امسال ۶ هزار خادم افتخاری و خادم‌یار در نیمه شعبان، در خدمت زائران مسجد مقدس جمکران خواهند بود.

خدمت‌رسانی ۶ هزار خادم و خادمیار مهدوی به زائران نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، امیرمسلم کاشانی‌زاده اظهار کرد: مجموعه خادمان حاضر در مسجد برای ایام نیمه شعبان امسال بالغ بر ۶ هزار نفر خواهند بود که بسیاری از آنها از قم و شهرستان‌های مختلف برای خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران آماده شده‌اند.

وی افزود: فراخوان برای جذب خادم‌یاران ویژه نیمه شعبان از آذرماه امسال اعلام شد و پس از آن ۳۵۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند که ۱۹۰۰ نفر مرد و ۱۶۰۰ زن بودند.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یک سوم از این افراد قمی هستند گفت: همچنین ۵۵۰ نفر از داوطلبان، قبلا سابقه خادم‌یاری در مسجد مقدس جمکران را داشته‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام نیاز واحدهای مختلف مسجد، افراد ثبت نام شده فراخوان خواهند شد و پس از تحویل مدارک و تشکیل پرونده و گزینش، از آنها دعوت به همکاری می‎شود تا در حوزه‌های مختلف مثل خدمات‌رسانی عمومی و تخصصی بر اساس دانش و توانمندی‌هایی که دارند بکار گرفته شوند.

کاشانی‌زاده با بیان اینکه حضور خادم‌یاران در مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه‌روزی خواهد بود گفت: به همین دلیل خدمات اسکان و پذیرایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران افزود: طی دو سال اخیر به ویژه در ایام نیمه شعبان و نوروز، به خاطر شیوع کرونا محدودیت‌های فراوانی داشتیم و برنامه‌های خاصی با شکوه قبل در جمکران برگزار نشد ولی امسال بر اساس پیش‌بینی‌‎های صورت گرفته شاهد حضور پرشور زائران و به تبع آن خدام خواهیم بود.

انتهای پیام/78023/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول