اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات عیدنوروز

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌ها، امری ضروری است.

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات عیدنوروز

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین حمیدی پور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل که با حضور قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل و مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت در استان همراه بود، گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌ها، ضروری است.

وی با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، شهریار سرداری، سرپرست جدید این اداره‌کل را مدیری توانمند از بدنه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرد.
در ادامه قاسمیان با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رشد و تحولات علمی با سرعت در حال انجام بوده و پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات توقف‌ناپذیر است.
وی ابراز امیدواری کرد: با توسعه زیرساخت‌های اصلی استان، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در اقتصاد دیجیتال استان باشیم.
سرداری، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز از بهروز رزمی، مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان مدیری پرتلاش یاد کرد و از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول