اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

لزوم بازنگری در قوانین مربوط به تولید و تجارت

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: قوانین متعدد و در تضاد با یکدیگر از جمله دغدغه های اصلی بخش تولید و تجارت است و این موضوع به اجرا نشدن قوانین و ایجاد مشکلات متعدد برای تولیدکنندگان منجر می شود.

لزوم بازنگری در قوانین مربوط به تولید و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، به عضویت حدود ۷۰۰ فعال اقتصادی در اتاق بازرگانی قزوین اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما این است که اتاق و تصمیمات اقتصادی استان باید تاثیر گذار باشد و خوشبختانه بین دولت و فعالین اقتصادی اعتماد خوبی شکل گرفته است و در تلاش هستیم این ارتباطات استمرار پیدا کند.

بخشنده افزود: قوانین متعدد و در تضاد با یکدیگر از جمله دغدغه های اصلی بخش تولید و تجارت است و این موضوع به اجرا نشدن قوانین و ایجاد مشکلات متعدد برای تولیدکنندگان منجر می شود و بر این اساس نیز باید نسبت به بازنگری در قوانین این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: در این مدت سعی کردیم مسولیت اجتماعی را در سطح استان نهادینه کنیم.

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین بیان کرد: در استان 2 نوع فعال اقتصادی داریم، مورد اول اینکه فعال واقعی هستند و در حال کار و تلاش می باشند و دیگری اقتصادی نما است که امیدواریم با قانون جامع مالیات، عدالت اجتماعی محقق شود.

بخشنده ادامه داد: اولین اتاق بازرگانی هستیم که نسبت به احداث ساختمان پلیس امنیت اقدام کرده و با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب، راه اندازی دفتر پلیس منطقه ای اینترپل نیز در استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر زیر ساخت های لازم برای فعالین اقتصادی فراهم شود و با توجه به ظرفیت های استان می توان به رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین همچنین به راه اندازی تلویزیون اینترنتی اتاق بازرگانی با عنوان «کاسپین» اشاره کرد و گفت: این موضوع با هدف گسترش ارتباطات اقتصادی فعالان تولید و تجارت استان با کشورهای دنیا و به زبان های انگلیسی، چینی، روسی، عربی، اردو و ترکی راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول