اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشیک‌های نوروزی پایگاه‌های انتقال خون در مازندران

سرپرست انتقال خون مازندران گفت: مراکز انتقال خون استان مازندران علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته، در ایام تعطیل پایان سال و نوروزنیز فعال است.

کشیک‌های نوروزی پایگاه‌های انتقال خون در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی، مدیرکل انتقال خون مازندران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراکز انتقال خون استان مازندران علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته، در ایام تعطیل پایان سال و نوروز نیز فعال است.

وی گفت: در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران، مراکز انتقال خون استان درتعطیلات نوروز آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

سرپرست انتقال خون مازندران با بیان اینکه تمامی مراکز انتقال خون مازندران، در روز ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال است، اضافه کرد: ۹ مرکز اهدای خون در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ نیز فعال است.

این مسؤول ادامه داد: مراکز انتقال خون ساری، بابل، آمل، چالوس، تنکابن، بهشهر دوم، چهارم و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۳ و مرکز ثابت خونگیری قائم‌شهر نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ فعال است.

محمدی فیروزجایی یادآور شد: مراکز انتقال خون شهرستان نور و رامسر نیز فقط در روز دوم فروردین از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده خونگیری از داوطلبان اهدای خون است.

وی با تشکر از همراهی و همدلی اهداکنندگان خون، گفت: درخواست ما از شهروندان نوع‌دوست مازندرانی این است، اهدای خون را در این ایام فراموش نکنند و همانند همیشه یاری‌گر انتقال خون باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول