اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صادرات قطعات ماشین‌آلات کشاورزی تولیدی ایران

مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش تراکتورسازی تبریز از صادرات قطعات ماشین‌آلات کشاورزی به تاجیکستان، سودان و عراق خبر داد.

صادرات قطعات ماشین‌آلات کشاورزی تولیدی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش این گروه صنعتی رامین خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سهم تراکتورسازی ایران از تامین نیاز کشاورزان به قطعات ماشین‌آلات کشاورزی ۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و از رقم ۱۱ به ۱۸ درصد رسیده است.

وی افزود: این افزایش درصدی سهم بازار، زمینه را برای رشد فروش قطعات تراکتورسازی فراهم آورده به‌طوریکه رقم یک‌هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی فروش قطعات سال گذشته به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه نگاهی به آمار و ارقام فروش سال ۱۳۹۹ و امسال حکایت از رشد بیش از ۷۶ درصدی نیز از جهت رقم فروش دارد، تاکید کرد: تا این لحظه بیش از ۹۳ برنامه پیش‌بینی شده برای بخش فروش قطعات تراکتور محقق شده است.

صادرات قطعات ماشین‌آلات کشاورزی به تاجیکستان، سودان و عراق

خلعتبری از داشتن نیم نگاه صادراتی و حضور در بازارهای جهانی حوزه مدیریتش نیز خبر داد و اذعان داشت: باتوجه به سیاست‌های مدیریتی گروه صنعتی تراکتورسازی، از نیمه دوم امسال شرکت بازرگانی گام‌هایی را برای حضور در بازارهای جهانی برداشته به‌طوریکه با صادرات حدود ۸ میلیارد ریالی قطعات به کشورهای تاجیکستان، عراق و سودان، ارزیابی‌هایی برای توسعه این بازار در سال‌هایی آتی را داشته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از بخش خدمات پس از فروش حوزه ماموریتش به عنوان یکی از اساسی‌ترین اهداف تراکتورسازی یاد و تاکید کرد: فعالیت خدمات پس از فروش تراکتورسازی ایران توسط 188 نمایندگی این مجموعه پشتیبانی می‌شود که بزرگترین و تنها شبکه خدمات پس از فروش کشور در بحث ماشین‌آلات کشاورزی است.

وی ضمن یادآوری گارانتی ۲ ساله تراکتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: علاوه بر گارانتی ۲ ساله، ۳ مورد سرویس نیز به صورت رایگان به تمام تراکتورهای تولیدی در گروه داده می.شود که طی امسال حدود ۳۶ هزار مورد سرویس رایگان برای تراکتورهای ارائه شده به کشاورزان داده شده که این رقم نیز در مقایسه با سال گذشته رشد نزدیک به ۱۹ درصدی داشته است.

خلعتبری، تعداد تراکتورهایی را که امسال مشمول گارانتی می‌شدند ۴۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه اعلام و اضافه کرد: این تعداد تراکتور شامل محصولاتی می‌باشد  که طی امسال و سال گذشته و با در نظر گرفتن گارانتی ۲ ساله به کشاورزان ارائه شده است.

انتهای پیام/60014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول