اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری در اصفهان به 6 نفر رسید/ نوجوانان قربانی حوادث چهارشنبه‌سوری

بر اساس آخرین اخبار درباره حوادث چهارشنبه‌سوری تاکنون 6 نفر در اصفهان بر اثر ترکیدن ترقه و مواد محترقه دچار آسیب و سوختگی شدند.

تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری در اصفهان به 6 نفر رسید/  نوجوانان قربانی حوادث چهارشنبه‌سوری

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه عصر امروز یک مورد حادثه انفجار در مغازه ساندویچ‌فروشی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۲۱ به محل حادثه واقع در خیابان اشرفی اصفهانی سه راهی رهنان اعزام شد و جوان ۱۷ ساله‌ای در حال حمل مواد محترقه بوده که داخل مغازه می‌شود و در اثر ضربه به این جعبه، مواد محترقه طعمه انفجار شد و جوان ۱۷ ساله راهی بیمارستان شد، در این حادثه شیشه‌ها و وسایل داخل این مغازه نیز دچار آسیب‌دیدگی شد.

 

کودکان و نوجوانان قربانی حوادث چهارشنبه‌سوری

عباس عابدی، سخنگوی اورژانس اصفهان نیز در این باره گفت: عصر امروز در اصفهانک، شهرک سرو

۲ نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله بر اثر بازی با ترقه دچار مصدومیت ۱۰ درصدی دست و پا شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان سوانح و سوختگی اعزام شدند.

وی بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر در ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه در ملک‌شهر یک کودک ۸ و یک نوجوان ۱۶ ساله نیز از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی درجه یک و ۲ شدند، این دو مصدوم نیز توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان سوانح و سوختگی اعزام شدند.

عابدی تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر یک نوجوان ۱۶ ساله به دلیل ترکیدن ترقه در کف دست دچار سوختگی شد که توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان کاشانی اعزام شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول