اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشکیل تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش‌آموزان در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداران تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش‌آموزان را تشکیل دهند و با همکاری دستگاه‌های دیگر در جهت اقناع‌سازی مردم در مراکز پرتردد شهر مستقر شوند.

تشکیل تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش‌آموزان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امشب در جلسه کمیته واکسیناسیون استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از همکاران کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت و همچنین مردم استان در جهت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا تشکر می‌کنم.

وی افزود: تمام تلاش خود را در کمیته واکسیناسیون به همراه سایر اعضا به کار خواهیم گرفت تا کوشش مدافعان سلامت در جهت مقابله با این بیماری به نتیجه رسیده و در نهایت رضایت خدا و شهدای سلامت را در پی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان بنابر بخشنامه ارسالی از معاون اول رئیس‌جمهور، این آمادگی را دارند تا با گروه‌های جهادی در همه حوزه‌ها، به‌ویژه حوزه درمان و واکسیناسیون همکاری کنند.

ریواده با بیان اینکه از ظرفیت طرح شهید سلیمانی به‌منظور همکاری مردم با دانشگاه‌های علوم پزشکی استفاده شود، گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان باید از تمام ظرفیت‌های اقامتی در استان به‌منظور ارائه خدمت به مسافران همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به بیماری کرونا استفاده کرده و تلاش کنیم سفری ایمن برای مردم و زائران فراهم شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان تلاش کنند تا تمامی آمار و اطلاعات سامانه‌های در اختیار را با سامانه سراسری رصد منطبق کرده تا اطلاعات افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند، به صورت دقیق مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش مکلف است تلاش کند تا دانش آموزان هفت تا ۱۲ سال واکسن خود را تزریق کنند، گفت: فرمانداران استان، تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان را تشکیل داده و با همکاری دستگاه‌های دیگر در جهت اقناع‌سازی مردم در مراکز پرتردد شهر مستقر شوند.

ریواده عنوان کرد: لازم است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از وجود علما و روحانیون بزرگوار، سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته اطلاع‌رسانی جهت اقناع‌سازی عمومی استفاده شود.

وی افزود: تزریق واکسن و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات، همچنان بهترین روش‌های مقابله با این بیماری منحوس است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول