اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

بسیجی‌ها در 10 مسجد کتابخانه راه‌ انداختند + عکس

حوزه مقاومت بسیج 331 محمد بن عبدالله (ص) در منطقه ۱۵ تهران، ۱۰ مسجد فعال منطقه را با اهدای کتاب، دارای کتابخانه کرد.

بسیجی‌ها در 10 مسجد کتابخانه راه‌ انداختند + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حوزه مقاومت بسیج ۳۳۱ محمد بن عبدالله(ص) در منطقه ۱۵ تهران و محلات مسعودیه، والفجر، مسگرآباد و اسلام آباد، ۱۰ مسجد فعال منطقه را با اهدای کتاب و اختصاص فضایی به این امر، برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی، دارای کتابخانه کرد.

این حوزه مقاومت، در مجموع هزار کتاب به ارزش ۴۰ میلیون تومان تهیه کرده است که توسط پایگاه‌های بسیج در میان مساجد توزیع خواهد شد. یکی از مساجد هم‌اکنون کتابخانه خود را افتتاح کرده است و به مرور در روزهای آتی کتابخانه دیگر مساجد افتتاح خواهد شد. این کتاب‌ها توسط مسئولین مساجد میان مردم  توزیع خواهد شد تا از این کتاب‌ها استفاده کنند.

مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در بازدید از کتاب‌های تهیه شده از سوی این حوزه بسیج ضمن قدردانی از این طرح اظهارداشت: شما طبق سرانگشت رهبری در حوزه فرهنگ حرکت کردید. اساس کار صنعت فرهنگ، کتاب است و خستگی کار یکسال با این مراسم از تن ما درآمد.

در این طرح کتاب‌های شهدایی، زندگینامه بزرگان، مفاخر مذهبی و سیاسی و تاریخی، کتاب‌هایی ویژه برای بانوان مانند دختر شینا، من زنده‌ام، دختران آفتاب و ... و چند کتاب رمان مانند شازده کوچولو و ... هم پیش‌بینی شده است. در مجموع به هر مسجد ۱۰۰ کتاب اختصاص پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: نفیسه اسماعیلی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول