اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه سوری در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس استان با هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند.

برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه سوری در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان غربی، سردار مسعود خرم نیا با اعلام این خبر اظهار داشت:  فرماندهی انتظامی استان همواره با نگاهی جامعه محور و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و امنیت است را به بهترین شکل به انجام برساند.

وی افزود: در فرماندهی انتظامی استان به عنوان متولیان نظم و امنیت جامعه برخود می بالیم که پلیس چنین شهروندان فهیم و هوشمند و فرهنگ دوستی هستیم و با همراهی مردم عزیز، در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار مردم شریف استان بوده و با همکاری یکدیگر تمام سعی و تلاش خود را داریم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری نمائیم.

فرمانده انتظامی  استان در ادامه تاکید کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه در کنار آنان از بار روانی مثبت چنین جشن هایی لذت می برد و رویکرد پلیس در این مراسم؛ اجتماعی و فرهنگی است اما هر اقدامی باید منطبق بر منطق و قانون و برقراری نظم و امنیت عمومی باشد.

سردار خرم نیا با تاکید به برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، افزود: افرادی که به هر نحوی در این شب موجب سلب آسایش مردم شوند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی(۱۵ فروردین) در اختیار مراجع قانونی هستند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به شهروندان توصیه کرد: هر چقدر این مراسم ها خانواده محور و با نظارت بزرگترها باشد، بطور طبیعی اتفاقات کمتری به وقوع می پیوندد و از طرفی تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و آگاهی از حقوق خود و دیگران می تواند نوید بخش استقبال از بهار باشد.

فرمانده انتظامی  استان در پایان با اشاره به محدودیت های ترافیکی چهارشنبه آخر سال خاطر نشان کرد: این محدودیت ها از روز سه شنبه  ۲۴ اسفند ماه از ساعت۱۷ تا پایان شب و در روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۱۳ همان روز در محورهای روستای بند و جانویسلو برقرار خواهد بود. انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول