اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تصویب ۴ هزار میلیارد بودجه کشاورزی در سفر رئیس جمهور به گلستان

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان ۴ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی اختصاص داده شد که در ۱۶ سفر استانی رئیس جمهور جزء بالاترین میزان بودجه اختصاصی به کشاورزی استان‌ها بوده است.

تصویب ۴ هزار میلیارد بودجه کشاورزی در سفر رئیس جمهور به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مختار مهاجر بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: در این مدت همکارانم در معرض اتهامات بسیار زیادی قرار گرفتند اما سرافرازیم که اقدامات همکارانم در استان و کشور ماندگار شد و تاثیر به‌سزایی در امنیت غذایی کشور ایفا کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات ما در طول این هشت سال برای تنظیم بازار، ایجاد شهرک صنعتی کشاورزی، زهکشی اراضی شیب‌دار، تولید تخم‌مرغ، گوشت مرغ و گوشت قرمز قرمز، گندم و محصولات مختلف کشاورزی کم‌نظیر و در برخی از اقدامات بی‌نظیر بوده است.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: زمانی که هشت سال پیش جهاد کشاورزی گلستان را تحویل گرفتم سهم جهاد از بودجه استان هفت درصد بوده اما امروز به رقم ۲۴ درصد رسیده است.

مهاجر بیان کرد: اگر می‌گوییم ۴۷ درصد مردم استان روستانشین هستند پس نقش کشاورزی، نقش بسیار پررنگی در اقتصاد و توسعه گلستان است و برای رسیدن به جهش لازم باید سهم جهاد کشاورزی از بودجه استان به رقم ۴۷ درصد برسد.

* گلستان بیشترین رتبه اختصاص بودجه در بخش کشاورزی را در ۱۶ سفر استانی رئیس جمهور داشته است

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان افزود: در این سفر ۴ هزار میلیارد تومان برای بخش کشاورزی استان اختصاص داده شد که در تاریخ سفرهای روسای دولت‌ها بی‌نظیر بوده و در ۱۶ سفر استانی رئیس جمهور، گلستان بیشترین رتبه اختصاص بودجه در بخش کشاورزی را داشته است.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی گلستان خطاب به معاون وزیر جهاد کشاورزی که در جلسه حاضر بود، خاطرنشان کرد: میزان حقوق همکارانم بسیار کمتر از مبلغی است که باید برای آنها اختصاص داده شود و با این حجم از ماموریت‌ها و وظایفی که به دوش همکارانم است، نیاز داریم بازبینی در مبلغ حقوق احکام مسوولیتی همکاران دیده شود.

مهاجر تاکید کرد: اگر قرار است امروز در برابر تحریم‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان مقاومت کنیم باید بخش کشاورزی بیشتر تقویت شود.

وی در پایان از تلاش‌ها و همراهی‌های نماینده ولی‌فقیه در گلستان و توجه وی به موضوع کشاورزی در گلستان تقدیر کرد و گفت: اجرای زهکشی اراضی کشاورزی در استان گلستان که استان را متحول کرده مدیون توجه و دستور ویژه مقام معظم رهبری به این موضوع است.

لازم به ذکر است در مراسم امروز از تلاش‌های هشت ساله «مختار مهاجر» به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان تقدیر و «محمد برزعلی» به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول