اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تزریق حداقل دو دز واکسن شرط پذیرش راهیان نور در ایلام

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تزریق حداقل دو دز واکسن کرونا شرط ثبت نام در گروه‌های راهیان نور است.

تزریق حداقل دو دز واکسن شرط پذیرش راهیان نور در ایلام

سرهنگ یاسمی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در بحث ستاد سفر رئیس‌جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا، دو دز واکسن ملاک بوده و برای راهیان نور همین قاعده برقرار است. 

وی افزود: اتوبوس‌های حامل کاروان راهیان نور و همچنین اردوگاه‌ها هفتاد درصد ظرفیت را باید پذیزش کنند تا فاصله اجتماعی بین زائران رعایت شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بیان کرد: در بحث اعزام دسته جمعی که تمرکز بر حوزه جنوب بوده سه دز واکسن مد نظر قرارگاه راهیان نور و با تمرکز بر اعزام دانشجویان صورت گرفته است.

یاسمی گفت: اردوهای اعزامی به حوزه جنوب از پنجم اسفنده ماه در کل کشور شروع شده و استان ایلام اولین گروه اعزامی خود را دوازدهم اسفند و آخرین اعزام راهیان نور دانشجویی ۲۳ اسفند ماه یعنی دیروز روانه کرده است. 

وی افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق آبی و زرد با حفظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلا مانع است.

یاسمی بیان کرد: برای خانواده‌هایی که خواهان بازدید از این مناطق هستند میتوانند از طریق سامانه ره نور ثبت نام کرده و برای اسکان و تغذیه این خانوارها به صورت متمرکز در قرارگاه شهید فخری زاده با مسئولیت انصاری در استان خوزستان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول