اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح ساختمان جدید دادگستری؛ هدیه رئیس قوه قضاییه به مردم بشاگرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ساختمان جدید دادگستری شهرستان بشاگرد با اعتبار اهدایی از سوی ریاست قوه قضاییه احداث و به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان جدید دادگستری؛ هدیه رئیس قوه قضاییه به مردم بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی، ساختمان‌ جدید دادگستری شهرستان بشاگرد افتتاح و راه اندازی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری بشاگرد اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴ هزارمتر مربع و با زیربنای ۸۰۰ متر با کیفیت مناسب ساخته شده و در اختیار مردم شریف بشاگرد قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: هزینه این ساختمان مستقیماً از طرف ریاست محترم قوه قضاییه تأمین شده است و بالغ بر ۹ میلیارد و ششصد میلیون تومان هم برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه ضمن تشکر از عوامل اجرایی این پروژه، به وظایف و مأموریت های دستگاه قضایی در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه حفظ کرامت کارکنان قضایی و اداری و تکریم مراجعین اشاره کرد و گفت: بدون تردید یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی حفظ کرامت همکاران و مراجعین است و یقیناً افتتاح این ساختمان، گامی اساسی در راستای ارتقاء و توسعه کمی و کیفی امکانات رفاهی و تسهیل روند دسترسی بهتر و بیشتر مردم به خدمات قضایی به شمار می رود.

 قهرمانی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح ها و پروژه‌های عمرانی در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان خود و مراجعه کنندگان فراهم سازد.

این مقام قضایی همچنین یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل و افتتاح پروژه های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و شتاب بخشی به ارائه خدمات قضایی به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول