اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تدابیر سخت امنیتی در قدس و استقرار صدها پلیس

رژیم صهیونیستی قصد دارد همزمان با اعیاد یهودی، صدها نیروی پلیس در قدس اشغالی مستقر کند.

تدابیر سخت امنیتی در قدس و استقرار صدها پلیس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته طی روزهای آینده صدها نیروی اضافی در قدس اشغالی مستقر کند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «صفا» در فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته صدها نفر از نیروهای موسوم به «گارد مرزی» را برای جلوگیری از تنش احتمالی طی اعیاد یهودی که همزمان با ماه مبارک رمضان است در قدس مستقر کند.

در ادامه این گزارش آمده، پلیس رژیم صهیونیستی عمده فعالیت خود را بر روی حفاظت از اماکن حیاتی در قدس بویژه در بخش قدیمی آن متمرکز خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که همزمان با عید یهودی موسوم به «پسح» هزاران شهرک‌نشین وارد بخش قدیمی قدس شوند.

بر اساس این گزارش، پلیس از نیروهای خود در قدس بویژه بخش قدیمی آن خواسته در بالاترین درجه هوشیاری باشند بویژه آنکه طی روزهای اخیر دو عملیات نیز در این منطقه انجام شده است.

حدود ده روز پیش، یک فلسطینی در عملیاتی در نزدیکی مسجدالاقصی دو نظامی صهیونیست را مجروح کرد و خود به شهادت رسید (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول