اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان: نفت ستاره خلیج فارس 400 جوان هرمزگان را بدون آزمون استخدام می‌کند

استاندار هرمزگان بر تلاش بر اشتغال‌زایی حداکثری برای جوانان بومی و تحصیلکرده تاکید کرد و گفت: بر همین مبنا فرآیند جذب 400 جوان هرمزگانی در نفت ستاره خلیج فارس بدون آزمون و صرفا از طریق انجام مصاحبه تخصصی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان: نفت ستاره خلیج فارس 400 جوان هرمزگان را بدون آزمون استخدام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز از ساعت 8 صبح با حضور در ساختمان سامد پاسخگوی تماس‌های تلفنی و شنونده دغدغه‌ها و مشکلات مردم شریف استان شد.

استاندار هرمزگان در مدت حدود ۳ ساعت، مجموعا به 40 تماس تلفنی پاسخ داد و با مردم در خصوص مسائل مطرح شده گفتگو کرد و مشکلات و دغدغه‌های طرح شده را در به صورت آنی در همان لحظه از طریق مدیران پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این برنامه اظهار داشت: امروز در مرکز سامد چند ساعت در خدمت مردم و شنونده مشکلات و مسائل مردم شریف استان بودیم که عمده مشکلات در خصوص اشتغال، تامین آب و امور مرتبط با شوراها و روستاهای استان بود. 

وی افزود: مسائل مطرح شده ثبت و برای پیگیری نیز یک کد رهگیری به مردم داده شد و در تماس تلفنی با مدیران دستگاه‌های مرتبط برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم گفتگو کرده و پیگیری برای رفع این مشکلات انجام شد. 

استاندار هرمزگان گفت: یک تعهد و رسالت مهم دولت پاسخگویی مستمر به مردم کشور است و بر همین اساس در استان هرمزگان نیز تاکید داریم که تعهد نمود عینی پیدا کند، امروز نیز به شخصه پاسخگوی تماس 40 نفر از مردم استان بودم اما روزانه در مرکز سامد به طور متوسط 600 تماس تلفنی پاسخ داده می‌شود. 

وی ادامه داد: مسائل مردم توسط مرکز سامد پس از تماس دسته بندی و به صورت مکتوب به دستگاه‌های مرتبط از جمله به بنده ارجاع می‌شود و بر همین مبنا مشکلات قابل حل مردم در سریعترین زمان ممکن پیگیری و مرتفع خواهد شد. 

 دوستی در پاسخ به یکی از تماس‌های تلفنی و طرح دغدغه در خصوص جذب جوانان بومی در صنایع استان، از پیگیری برای تحقق این هدف و خواسته مهم مردمی خبر داد و گفت: برای شناسایی جوانان تحصیل کرده و نخبه استان یک سامانه در پرتال استانداری هرمزگان راه‌اندازی شد تا جوانان جویای شغل نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند. 

ثبت نام 11 هزار نفر برای شغل در سایت استانداری

وی افزود: در این سامانه بالغ بر 11 هزار نفر ثبت نام کردند که در مرحله نخست نسبت به معرفی حدود 400 نفر به شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای استخدام اقدام شد. 

استاندار هرمزگان گفت: با رایزنی صورت گرفته با شرکت نفت ستاره خلیج فارس مقرر شد این 400 نفر افراد متخصص بدون آزمون و با شرکت در مصاحبه در این شرکت استخدام و به کارگیری شوند. (استاندار هرمزگان نگفت که ملاک معرفی این 400 نفر به پالایشگاه نفت ستاره چه بوده است!)

استاندار هرمزگان تاکیدکرد: با حضور مستمر در مرکز سامد تلاش داریم علاوه بر صرفه جویی در وقت مردم در پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردم نیز تسریع شود.

  دوستی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسوولان موظف به حضور در این مرکز جهت پاسخگویی به مردم هستند و برنامه ریزی در این خصوص باید صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول