اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف بیش از یک میلیون مواد محترقه در زنجان/ مخلان نظم عمومی منتظر برخورد قاطع پلیس باشند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ آرامش و نشاط مردم است، از کشف بیش از یک میلیون و 50 هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

کشف بیش از یک میلیون مواد محترقه در زنجان/ مخلان نظم عمومی منتظر برخورد قاطع پلیس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی پلیس زنجان برای اجرای ماموریت چهارشنبه آخر سال و نوروز، اظهار کرد: با همدلی و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و مسؤول، شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان هستیم به نحوی که استان زنجان جزو استان‌های امن کشور است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ماموریت‌های ابلاغی از انتظامی کل کشور و مطالبات مردم را از دیگر محورهای اجرای ماموریت‌های پلیس در استان زنجان دانست و خاطر نشان کرد: یکی از شاخص‌های پلیس در سطح استان برخورداری از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، افزود: پلیس بخصوص در چهارشنبه آخر سال با مزاحمت‌های خیابانی برخورد قاطعی خواهد کرد.

سردار جهانبخش به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت‌های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره و بیان داشت: پلیس هدفش ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده‌ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی‌دهد که به بهانه شادی برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان به شعار نوروزی «پلیس هوشمند، قانونمداری و نشاط بهاری» اشاره و بیان داشت: پلیس به دنبال نشاط اجتماعی، مشروع و قانونی است که این نشاط مشروع و قانونی با قانونمداری و احترام به قانون محقق می‌شود.

وی توجه به سنت‌های قدیمی در مراسم چهارشنبه آخر سال را مورد تاکید قرار داد و افزود: با هرکسی که بخواهد قانون را نادیده بگیرد برخورد می‌شود، قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون است و امروز در شرایط خوبی از حمایت‌های مردمی هستیم، هرچقدر حمایت مردم از پلیس بیشتر باشد اقتدار پلیس در برخورد با بی‌قانونی و هنجارشکنی بیشتر خواهد بود.

 سردار جهانبخش با اشاره به کشف بیش از یک میلیون انواع مواد محترقه که نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است و کشف ۷۰۰ کیلو پیش ساز مواد منفجره، تصریح کرد: سودجویان و کسانی که بخواهند در این شب با ایجاد سد معبر، راه بندان و تخریب اموال عمومی آسایش شهروندان را سلب کنند، منتظر برخورد قاطع پلیس باشند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه همه با هم با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه می توانیم از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کنیم، افزود : پلیس استان هم با تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم با کسانی که موازین قانونی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی اولویت پلیس در ماموریت چهارشنبه آخر سال امسال را برخورد قاطع با مزاحمت‌های خیابانی و بر هم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان عنوان و بیان داشت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را بر هم بزنند با هماهنگی مقام قضائی تا آخر تعطیلات نوروزی مهمان پلیس هستند و خودرو آن‌ها نیز توقیف خواهد شد. 

سردار جهانبخش به توصیه‌هایی در خصوص کاهش سرقت اشاره و گفت: با جدی گرفتن توصیه‌‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده‌‌‌ خود جلوگیری می‌کنید و هم نقش غیر قابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می کنید.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول