اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نفرات برتر جشنواره مطبوعات اصفهان معرفی شدند

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات و نشریات الکترونیک استان اصفهان معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره مطبوعات اصفهان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات و نشریات الکترونیک استان اصفهان  اسامی برگزیدگان اعلام شد. 

در بخش مقاله مهدی امیدوار از پایگاه خبری احوال‌نیوز برای اثر «داستان واردات خودرو و رانت خودروسازان داخلی»، رتبه دوم و الهه خالقی از صبح اندیشه برای اثر «ضرورت آشنایی با مفهوم و نمودهای میراث فرهنگی و حفاظت از آن» رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش سرمقاله و یادداشت رتبه دوم را مریم ابراهیمی از پایگاه خبری احوال‌نیوز برای اثر «ثبت مکتبی نوین به نام مکتب مطالبه‌گری در دست اصفهانی‌ها» و مریم  قمریان از ماهنامه راهنامه رتبه سوم را برای اثر «حق اصفهان زندگی است» کسب کردند.
   
در بخش عکس به ترتیب آزاده عزیزیان از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «آخرین روز قطار شادی سی و چهارمین جشنواره کودک و نوجوان در محلات»، رسول شجاعی از ایمنا برای اثر «فیروزه در اسارت شهر» و محسن توکلی از روزنامه سیمای شهر برای اثر «آینده رود من کو؟» رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تصویری محمدکاظم کمالی از خبرگزاری برنا برای جشن‌های پنجره‌های رو به امید و در بخش تیتر لیلا مقیمی از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «خیمه در رود» رتبه اول، مریم قدسیه از روزنامه اصفهان زیبا با اثر «ریسباف هنوز هیچ می‌بافد» و امیر اکبری از روزنامه رویداد امروز برای اثر «فریاد سکوت زنده‌رود» رتبه دوم و سعید غفاری از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «ایستاده در سپه، در انتظار وین» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر عاطفه علیان از خبرآنلاین، «مرثیه‌ای خاموش برای گاوخونی/عروس تالاب‌های ایران سپیدبخت نشد» لوح تقدیر دریافت کرد و در بخش کلیپ عاطفه جعفری نژاد از خبرگزاری جمهوری اسلامی برای اثر «فشار آلودگی هوا بر گلوی اصفهان» و حسن کشکولیان از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «بیم و امید» رتبه دوم و سوم شدند.

در بخش مصاحبه و گفت‌وگو دریا قدرتی پور از ماهنامه این هفته، رتبه اول را برای اثر «ما کلا اهل سانسور نیستیم»، مهری مصور از روزنامه اصفهان زیبا، رتبه دوم برای اثر میراث خانوادگی «اولیا» و بهناز عابدی از خبرگزاری ایسنا برای اثر «ناگفته‌هایی از نیم قرن سیاست‌ورزی» و مینا حسن‌زاده از فصلنامه برای فردا، برای اثر «بی شس کی تا ابد ضیاء» رتبه سوم را  کسب کردند.

در بخش خبر رتبه اول، دوم و سوم به حبیب الله وکیل‌زاده از ایسنا برای اثر «با تداوم تنش آبی؛ اصفهان تا ۱۰ سال آینده قابل سکونت نیست»، عاطفه قلع‌ریز از خبرگزاری جمهوری اسلامی برای اثر «کشاورزان اجازه سوء استفاده به مخلان نظم را نمی‌دهند» و  آیدا علی اکبری از ایسنا برای «اثربخشی داوری محققان اصفهانی در مبتلایان به کووید» تعلق گرفت.

در بخش طراحی و صفحه‌آرایی، محمدحسن لطیفی از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «مردی با چفیه سرخ»، علیرضا مظاهری از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «صفحه ۱ روزنامه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۹» و علی حاجیان از روزنامه کیمیای وطن برای اثر «دیوانه از قفس پرید» رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اینفوگرافیک، رتبه اول به پژواک بهرامی از خبرگزاری ایمنا برای اثر «از اهدای خون غافل نشویم»، رتبه دوم به سید مهدی رضوی از ایمنا برای اثر «فرونشست مرگ تدریجی اصفهان» و رتبه سوم به عاطفه جعفری‌نژاد از خبرگزاری جمهوری اسلامی برای اثر «فراز و فرود تأمین آب آشامیدنی اصفهان» تعلق گرفت.

در بخش گزارش مکتوب فاطمه زمانی دارانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی برای اثر «داغ عطش بر پیشانی تالاب بین‌المللی گاوخونی» رتبه اول، مهری فروغی از ماهنامه راه‌نامه برای اثر «دندان‌های تاریخ اصفهان سست شده است» رتبه دوم و نفیسه راهداری از خبرگزاری جمهوری اسلامی برای اثر «زخم سی‌ساله بی‌توجهی به محل توزیع مطبوعات در اصفهان» رتبه سوم را کسب کردند.
 
همچنین در این بخش آرزو فلاح کردی از خبرگزاری جمهوری اسلامی برای اثر «دختران؛ بغض‌هایی که تیغ می‌شوند»،  لیلا مقیمی از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر قصه «عطش در پیله‌وران و براآین جنوبی»، شهین اصلانی از خبرگزاری ایمنا برای اثر «صدای ALSها را کسی نمی‌شنود» و نفیسه حاجاتی از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «نجات کاشی‌های سقاخانه نقاشی» لوح تقدیر دریافت کردند.

در بخش طنز مکتوب و تصویری، رتبه اول را زینب سادات ماهری از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «بال‌های دودی» فرشته مهربان، رتبه دوم را منصوره دهقانی از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر «سمفونی مرگ زاینده‌رود» و رتبه سوم را وحید حاج سعیدی از روزنامه سیمای شهر برای اثر  «بنگاه معاملات قبور» به دست آوردند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول